{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
590 visninger | Oprettet:

Ynglis bamse? {{forumTopicSubject}}

Min yngste har mine tæver er nu 1.5 år. Siden hun var 5 måneder gammel, har hun haft en kanin ynglis bamse, som jeg fandt ude blandt nogle af mine gamle børne ting, fra da jeg var yngre.

Hun har siden hun fik den, vendt den om, og ligge med den mellem forpoterne, og ligger og sutter i den, som når hvalpe drikker ved deres mor.. Hun gør dette når hun skal slappe af, og inden hun falder i søvn:O)

Bailey kan så godt lide og tage den bamse fra hende. Men Siv går næste i panik, og bliver lidt sur på ham, og tager den tilbage, og sutter så vider i den..

Har i prøvet noget ligne med en af jeres hunde?

Her er et billede hvor hun ligger med den forand:
http://images.hundegalleri.dk/uploads_alb_large_wm/937145_l.jpg

Her er et billede hvor hun ligger og sutter i den:
http://images.hundegalleri.dk/uploads_alb_large_wm/937142_l.jpg

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ynglis bamse?
  • #1   28. dec 2010 altså min ene tæve, fandt en vante af mine, da hun var 3 måneder, vi havde lige fået hende hjem, og lige siden har det bare været ynlings legetøjet !! så ja det har jeg prøvet smiley

super gode billeder af hende smiley

• #2   29. dec 2010 Cody er 2,5 år og han har sin bamse endnu fra opdrætteren, som vi fik med, da han var 8 uger.
    Vi har den altid med, hvis vi skal sove ude, for han kan simpelthen ikk undvære den....
    Hvis den så ligger i tasken, når vi kommer hjem, så piver han indtil jeg har hentet den.

Han er helt ekset med den bamse.

eller hvis vi går i seng og han ikk har fået den med fra stuen af, så piver han og vil ind og hente den... mærkelige hund hehehe

Kommentér på:
Ynglis bamse?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce