{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.037 visninger | Oprettet:

Afsked..:-((((( {{forumTopicSubject}}


(Ejeren)


Afsked.....:-(((

I morgen skal jeg tage afsked med min bedste ven, min elskede Abby.....Abby er født med E hofter..den værste form for hoftedysplasi....de sidste 3 mdr. har hun fået det værre...er på smertestillende...kan ikke gå lange ture mere...halter på det venstre bagben...hun er 7 år og 7mdr....glad og legesyg....når hun ligger efter en gåtur kan jeg se hvordan hun kæmper med smerten.....men hun er sej..derfor har jeg taget den beslutning at hun skal ikke have flere smerter.....det blir hårdt at skal sige farvel..et kæmpe tomrum vil være efter hende.....vi har hygget super i aften..hun har fået sin livret...spaghetti med laks..i morgen skal hun have nok en af hendes favoritter havregrøde med leverpostej....vi skal til stranden..hun skal have lov til at boltre sig.....kl.16.30 skal vi til dyrlægen..hun elsker at komme der....jeg har pakket hendes tæppe og hendes lille struds..skrevet et lille brev til hende...jeg skal være med til at pakke hende ind...hun skal kremeres og jeg har valgt den flotteste blå urne til hende...hun skal hjem igen...hun bliver min første og eneste hund...hun har været en fantastisk hund..hun er muskel/kamphund og ALDRIG været aggresiv....hun har givet mig og mine børn et fantastisk liv sammen med os.......Abby jeg elsker dig af hele mit hjeret og du har en helt speciel plads der....jeg er stærk for dig i morgen..min sorg vil jeg ikke vise dig..for du er en følsom hund som kan mærke hvis jeg er ked.....Abby`s mor


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Afsked..:-(((((
Kommentér på:
Afsked..:-(((((

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce