{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.311 visninger | Oprettet:

dobbelt tandsæt {{forumTopicSubject}}

Jeg har en lille mopsepige, Effie, på 6 måneder, som er ved at skifte tænder. Fortænderne skiftede uden problemer, og nu kan jeg se, at kindtænderne er ved at falde ud, og nye vokse ind, men alle 4 hjørnetænder er vokset ind ved siden af mælketænderne. Mælketænder rokker slet ikke, men stikker mere ud, sådan at alt sidder fast i de sylespidse bisser, men helt fast sidder de.

Er det ok, at hun har 2 sæt hjørntænder som voksen? Eller er det muligt, at de falder ud med tid. Er der nogen derude der har erfaring med det?

smiley
Karen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dobbelt tandsæt
  • #1   23. jan 2011 Det kan din dyrlæge fortælle dig smiley
    Min havde fået sine hjørnetænder,men den ene ville aldrig ryge ud,og et par andre var også sådanne,men dem fik hun så trukket ud hos dyrlægen.

mvh.Helle

• #2   23. jan 2011 Som Helle også skriver, du bør snakke med din dyrlæge... Hvis ikke de falder ud, så skal de trækkes ud... Jo før jo bedre, så ikke hun få et skævt og dårligt tandsæt...

• #3   24. jan 2011 OK - tak. Det var det jeg var bekymret for - om det var ligemeget og man kunne vente og se om de selv falte ud, eller om de evt. burde trækkes ud af en dyrelæge.

smiley

• #4   24. jan 2011 Laban havde også en ekstra mælkehjørnetand, da jeg overtog ham som godt etårig. Dyrlægen sagde den skulle fjernes da den kunne danne tandsten og skade den nye tand. Men da jeg havde fået en tid til dyrlægen, var den faldet ud af sig selv. Han havde fået nogle gode rå ben at gnave på, og det gjorde tilsyneladende udslaget.

• #5   24. jan 2011 Hej Susanne

Måske burde jeg investere i nogle gode rå ben at gnave i - klare billigere for mig, og sjovere for Effie!

Sikke en flot hund forresten, hvis det er Laban på billedet.

• #6   24. jan 2011 jeps!! smiley Det er Laban på billedet. Han er bare den skønneste mops der findes. en rigtig velcrohund.... (hænger fast i mor hele tiden) og så ser han også godt ud..:-)

Kommentér på:
dobbelt tandsæt

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce