{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.150 visninger | Oprettet:

Hvor ofte skal hun fodres?? {{forumTopicSubject}}

Hazel er nu fyldt ½ år og vi har derfor overvejet om hun så skulle gå ned til kun at blive fodret en gang om dagen i stedet for to??

I RHM's brochure står der at hvalpen skal have mad 2 gange dagligt fra den ½ - 1 år... Men der står jo også at hun skulle have haft 3 gange om dagen indtil nu - og det ville hun ikke have gidet.. Det handler jo om at der skal opbygges en sult :O)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjern trægulv med mulig asbest lim 3.000 kr.
  • Køkkenskab 640 kr.
  • Nedtagning af brændeovn 2.000 kr.
  • Hjælp til vaskemaskine 1.150 kr.
  • Rengøring af lejlighed 1.000 kr.
  • Udskiftning af vinduer 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor ofte skal hun fodres??
  • #2   25. jan 2011 Allerede da Isha var 4 mdr gik hun ned på en gang om dagen, men det var nu fordi hun åd al den mad hun fik serveret og til sidst var en lille tyk pølse som knap kunne gå smiley Så blev vi rådet til at sætte mængden af mad ned samt fodre en gang om dagen så hun blev mæt af den mad hun fik. Så jeg mener ikke der kan ske noget ved at sætte det ned til en gang om dagen

• #3   25. jan 2011 Det lyder godt :O)) Det gør det en del nemmere at dosere nu hvor hun får store lunser kød - det hakkede gider damen ikke ;O)) Og så håber jeg at det hjælper på hendes appetit :O)

• #5   25. jan 2011 Pixie får også kun mad en gang om dagen, det fik jeg anbefalet af min barf-forhandler, og det har fungeret fint, hun var også omkring et halvt år, da vi startede med at barfe smiley

• #7   26. jan 2011 de er klar når de slev vælger et måltid fra. så skal man ikke bekymre sig. jeg havde elvis på 1 måltid da han var 6 måneder og begyndte også at faste ham der. han skulle også hurtigt ned i % da han blev en lillle pølse.

så jeg ville ikke tøve med at give dem fære måltider.

Kommentér på:
Hvor ofte skal hun fodres??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce