{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Korthåret, pelspleje ?
  • #1   31. jan 2011 Der er en del som giver pelsen en tur med en kam el. børste (særligt når hunden fælder meget)..
    Men må erkende, at ingen af mine bliver friseret. Overvejede dog kort at købe en furminator, men har ikke rigtig behovet for det. Såe, det glemte jeg igen.. :o)
    Mine får bare nogle gode bade i lækre produkter, og så stråler deres pels ellers omkap med solen ;o) Hæhæ!

• #2   31. jan 2011 Deres pels har sådan set ikke behov for det, men alle hunde har nu godt af at få stimuleret alle de små nerver og blodkar osv.som ligger lige under huden, og det får de jo hvis at man enten børster dem eller gir dem engang massage.
    Eller som A-S gør, gir dem nogle lækre bade, "det gør jo også at de blir masseret og får stimuleret blodomløbet under huden." ;o)

• #3   31. jan 2011 Faktisk får Paya nogle gange en tur med min egen hårbørste - Men det er kun fordi hun synes det er sjovt at holde mig med selskab på toilettet om morgenen (altså, mens jeg er ved at "gøre mig pæn", ikke mens jeg laver bummelum *GG*) ;o)
    Men mine får nemlig også massage i badet og får tit ''kradse-ture'' med mine negle over ryggen. Det tror jeg de nyder mere end en børste-tur :o)

• #4   31. jan 2011 ¨Hehe okay smiley
    Zoey elsker ögså at være i bad smiley nogen gange sætter hun forpoterne ind og står og kigger, moarrr så put mig dog i bad smiley men den efterfølgene tørring med føn er hun ikke glad for smiley
    yes yes, en børste tur i ny og næ skader ikke smiley så ved jeg det ;D

• #5   31. jan 2011 Mine bliver sandelig ikke tørret med føntørre :o)
    De nyder "den våde tid" efter badet, hvor de bliver masseret med håndklædet og viklet ind i dynen!

• #6   31. jan 2011 Syntes bare det tager lang tid før de tørre selvom man tørre og tørre og tørre smiley
    Men der sker ikke noget ved at de er våde så længe ?

• #7   31. jan 2011 Mine har ihvertfald aldrig taget skade - Heller ikke når vi er på stranden om sommeren, og de er våde længe :o)
    Kunne dog nemt forestille mig, at er det hver dag de render rundt og er drivvåde længe, tror jeg godt det kan munde ud i noget svamp/irritation fx.. Men, ellers kunne jeg på ingen måde forestille mig at det er et problem! :o)

• #8   31. jan 2011 LOL. Ann Sophie, det var lige ved at være FOR mange oplysninger..Hihihi.. ;o)))

Jeg børster mine 3 men de er jo også "lidt" langhårede, og så får de massage ind imellem, det ELLLSKER de, de blir så afslappede at de tit falder i søvn af det mens de ligger på ryggen med alle 4 stænger i vejret, men hvilken hund kan ikke også li at få nusset mavsen. ;o))

• #9   31. jan 2011 følger lige med spændede oplæg....

men hva med de langhåredes pleje??

• #10   31. jan 2011 Hov, det ku være jeg skulle ha opdateret siden efter jeg var ude og lave kaffe...Hehe..
    Jeg er som sædvanligt langt bagud. *Griner*

• #11   31. jan 2011 En langhåret Chi ordnes bedst med en alm.kam som har forskellig størrelse ml.tænderne.
    Især de fine hår ved ørerne er svære at få knuderne ud af hvis man ikke har en god kam.

• #12   31. jan 2011 Hi hi, nej føntørre stakkel Shika. Så tror jeg dæleme hun røg fem meter bagud i stuen, nåårrh. De to tøsebasser får så meget dejlig bad og er så nuldrelækre, uhmm.

• #13   31. jan 2011 Sorry for alle de detaljer! ;o)
    Ja Tina, Shika ville da tabe alt det sparsomme hår, af sådanne en omgang ''luft-spuling''! *LOL*

• #14   31. jan 2011 hårtørring... Knas ELSKER det... kommer om morgenen og ligger sig på gulvet på ryggen for at få en tur med hårtørren.... Bella kan også godt lide det efter bad, men ikke ligeså meget som Knas....

• #15   31. jan 2011 Zoey er godt nok ikke meget for det, selvom den næsten ikke blæser når den er på det laveste smiley så det bliver vidst uden næsten gang smiley

• #16   31. jan 2011 he he mon ikke det mest er lyden de ikke kan li?? de fleste hårtørrer larmer jo helt vildt smiler....

• #17   31. jan 2011 hehe, jeg tror du ar det er varmen og alt det blæst smiley for hvis du bare ligger den vil hun gerne hen til den. eller hvis man støvsuger smiley

• #18   1. feb 2011 Gosh, og mig som syntes at Chi`erne tørre SÅ hurtigt :o)), men ok der er self.også forskel på en Chi og en Alaskan Husky`s pels, men selv mine 2 store piger syntes jeg tørre meget hurtigt, især om sommeren, så da er jeg ikke bange for at min Chi er våd, jeg gør endda alt for at holde den våd næsten konstant, så den ikke risikere at få hedeslag, for det kan de få meget hurtigt, man kan se at hunden har det vart så snart den begynder at halse og jo hurtigere den halser jo varmere er den, så jo om sommeren der skal de køles af med vand.
    Hvilket vil sige at de absolut ikke bliver syge at at være våde "altså om sommeren".

Sorry, håber i forstår mit vrøvlede "febersprog". :o))

• #19   1. feb 2011 Hehe forstår som godt hvad du mener smiley
    Nej nej mener heller ikke om sommeren, men her om vinteren, der er jo skiii'e koldt smiley
    Om sommeren skal de da ud at bade, glæder mig til at se om Zoey kan svømme smiley

Kommentér på:
Korthåret, pelspleje ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce