{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tør/kort pels efter hvalpe
  • #1   2. feb 2011 Umiddelbart er det nok bare tiden, der skal gå.
    Shila fik jo hvalpe ca. samtidig med Nala, og hendes pels blev også meget grim og huden lidt tør. Vi tog simpelthen den drastiske beslutning og klippede hende korthåret. Så kunne vi gnuppe hende med Aloe Vera og lidt olie og sammen med ekstra lakseolie i maden og en god fodring så ser hun meget bedre ud nu, og pelsen er allerede vokset temmelig godt ud.


  • #2   2. feb 2011 så må tiden komme hende til gode. lige nu render hun jo stadig rundt med to af hendes hvalpe. fik Aladar hjem i går. da hans familie ikke kunne beholde ham.

  • #3   2. feb 2011 Øv hvor ærgerligt, men så er der da en (foreløbig) legekammerat til Angelique....
    Regner med at du vil forsøge at sælge ham, det er på sigt nok ikke ideelt med en hanhund i huset sammen med dine to damer, eller???


  • #4   2. feb 2011 Ja jeg finder et nyt hjem til ham. kan desværre ikke have en bamsedreng sammen med sin mor og søster. og bor også på kun 50m2 dog med kæmpe have og parken som nabo.

    Men lidt øv at han ikke kunne blive. men han er glad og dejlig så det går nok.

    Nala syndes bare de er dumme, for de vil ikke lege med hende.


  • #5   2. feb 2011 Antonio har godt nok ikke fået hvalpe (-: men vi har døjet med samme problem, han havde tør hud og pels som en stålbørste på rumpen. jeg fik et råd som faktisk var til forhudsbetændelse som han døjede meget med som mindre, en dåse makrel i tomat om dagen, og det virkede og det virkede også på hans pels på rumpen, den blev faktisk blød og næsten også blank, vi har prøvet at holde en puse med makrel i tomat, men efter et stykke tid kunne vi se ændring på rumpen af ham så vi startede op igen og han er nu igen ved at være nogenlunde blød og blank på rumpen.

  • #6   4. feb 2011 Giv Kronch hundefoder, som er med laksefoder..
    Det hjalp min hund, med at få en dejlig blød pels..


  • #7   4. feb 2011 Trine S. det vil hun ikke spise smiley hun er nemlig det mest kræsne apparat jeg jeg kender. hun vil kun have knigsmoor.

    ALADAR HAR FÅET NYT HJEM FRA I MORGEN smiley


  • #8   5. feb 2011 Super, dejligt det gik så hurtigt - så har de nye ejere mulighed for stadig at have ham fra "rigtig hvalp" af og få præget hem.
    Tillykke!


  • #9   5. feb 2011 Udskift selv det fejlagtige e med et a...... sorry!!!

  • #10   5. feb 2011 Det har de nemlig.

    prøver at give Nala makrel men FØJ hun stinker ud af munden men pyt bare det hjælper.


  • #11   5. feb 2011 Hej
    mine tøser bliv også helt matte og grå i pelsen før løbetid, jeg har så givet dem Oliver's omega 3 boost i deres mad de sidste 6 mdr. + 2 spk. koldpresset raspolie, og Senna som er utrolig kræsen få lidt tun i olie oveni. De fælder godt nok ned inden løbetid,men de har ikke den matte og grå pels mere.;0)


  • #12   8. feb 2011 Mine bøller får Olivers foder og så få de 2 fiskeoliekapsler i deres mad + 1 hvidløgkapsel. Dog har de ikke fået hvidløg i længe... Men jeg kan huske at Freja også så trist ud i pelsen da hun havde fået hvalpe.. Men det ændrede sig hurtigt, da hun igen fik kapsler i maden :o)

    Ellers prøv med tun i olie eller kippers... Mine er vilde med at få olien fra det... Det kan være det dufter bedre;o)


Kommentér på:
tør/kort pels efter hvalpe

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce