708 visninger
|
Oprettet:
Markprøve {{forumTopicSubject}}
Hey.
Ja så går de anderkendte markprøver i gang i weekenden. Er der nogle af jer der skal afsted? Jeg skal selv afsted både lørdag og søndag. Og har i været på nogle af de lokale?
//Laura
jun 2004
Følger: 150 Følgere: 145 Hunde: 8 Emner: 1.182 Svar: 18.362
Jeg er lige startet med at træne - mens å er det også 2 dage i træk.
Hvor har du meldt til henne?
jun 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 14 Svar: 96
Har meldt til i Ringsted lørdag og Vordingborg søndag. Har faktisk også meldt til i næste weekend, Og på korthår klubbens hovedperøve.
jun 2004
Det bliver spændende hvordan det går.
Fuglene sidder noget løst pt - så det bliver nok ikke så let.
jun 2008
Det gik desværre ikke i dag. Vi havde ikke særlig mange fugle på vores hold og dem der var blev ikke udnyttet. Vi havde en præmiering på vores hold og det var en 3. præmie.
Håber så meget på at på en 1. præmie her i foråret så vi kan være klar til vinderklasse til efteråret.
jun 2004
Gider ikke marken i åben klasse.
Der er alt for mange der ser skævt til min race.
Selvom de går helt i top med den bedste ru og korthår er det aldrig nok.
Kritikken er svær at genkende når man kommer hjem og makker hundens fejl bliver min egen klandret for.
Så nej tak til andet end klubbens egne prøver.
apr 2007
Følger: 52 Følgere: 48 Hunde: 2 Emner: 434 Svar: 2.017
Jeg gik med min mands hund Åens Ulvaeüs (på lige 10 måneder) han fik en super kritik af en dommer som elles helst ser irske og bestemt ikke er begejstrede for gordoner... Så vi er MEGET tilfredse...
jun 2008
Vi havde desværre ikke heldet med os i weekenden. søndag i 1 slip havde ekko en stand, og så kommer makker hunden og rejser fuglene og praller 300m, efter dem..
Altid dejligt med en god kritik
jun 2004
Det er så synd for den Gamle danske - den skal ski ikke gå som en "pointer" - og den mister også dens eksteriør på den bekostning-
Det var sjovt at være med den gang alle blev bedømt på deres race særpræg - sjovt at se de forskellige typer.
Disney er efter en hanhund jeg har opdrætte
Helt sikkert - så ved man jo hunden er iorden - og med liiiidt held og makkerhunden godt af vej kan alt ske
Knæk og bræk
Markprøve
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside