{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.472 visninger | Oprettet:

Kan hund have mens-smerter? {{forumTopicSubject}}

Som overskiften..

Vores labrador tæve Sif, tyder på at være ved at komme i løbetid, og hun piver hele tiden.. hele tiden..
Også har hun svært ved at finde ro.
Tænker lidt at det kan være noget menstruationssmerter, eller hvad man så kalder det i hunde-verden smiley

Det kunne også være fordi at vi ikke har været meget hjemme her for tiden og om det så går hende på, at hun ikke får så meget opmærksomhed som hun ellers plejer at få.

Udover det kunne det være gundet at vi mistede vores anden hund, for en måneds tid siden?
Men kan hunden mærke savn?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan hund have mens-smerter?
  • #1   17. mar 2011 Ja, det kan de i hvert fald. Så jeg synes du skal tale med dyrlægen om hvad I kan gøre for hende. For hun fortjener ikke at have ondt når hun er i løb. Det kan så være at et check hos dyrlægen viser om hun ellers har det godt fysisk.

  • #2   17. mar 2011 Rigtig mange hunde ændre adfærd når de er i løbetid, altså inden, under og efter, på grund at alle homonerne. Nogle tæver er meget påvirket af det mens det ved andre går ubemærket hen. Hvis man har en tæve som er meget påvirket af det og/eller som også bliver falsk drægtig er det en mulighed at sterilisere hende hvis hun ikke skal bruges til avl.
    Jeg skal ikke gøre mig klog på om en tæve også kan have ondt ligesom mennesker men det er ikke noget jeg har hørt om.


  • #3   17. mar 2011 jeg ved heller ikke om de kan have ondt, men når man ser på hvor meget tæven hæver bagtil er det vil ikke usandsynligt at hun har ondt på en eller anden måde.
    At hun så samtidig har mistet sin ven, det gør det jo heller ikke bedre. Nu siger du ikke noget om om det er hendes første løbetid, men det kan jo være underligt for hunde som det kan for mennesker.
    Men som andre siger, et smut til dyrlæge, og så ville jeg, hvis ikke tæven skal bruges til avl, neutralisere hende


Kommentér på:
Kan hund have mens-smerter?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce