{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.105 visninger | Oprettet:

En typisk dag for din hund {{forumTopicSubject}}

Hey!

Jeg synes det kunne være sjovt, at høre hvordan en typisk gennemsnitsdag (både hverdag og weekend) foregik for jeres hunde - Med alene hjemme tid, træning (hvilken, hvor meget), hvor mange gange foder osv.

Skriv også gerne om det er en husky eller mutte, alder og køn smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En typisk dag for din hund
  • #1   18. mar 2011 hej super initaitiv..;)
    i Dag har jeg haft fri fra jobbet så den har gået med lidt hjemme hygge sammen med min alt for dejlige hund... vi har siddet og kælet og nusset en hel del så har den gået med alt det forfaldende daglig arbejde hjemme som ellers bliver svigtet lidt... så der er blevet støvsuget osv. og så har laila været i bad og gennem børstet og om et kvarter skal vi en tur ud i hundepark og hygge lidt og så slutter vi altid af ned lidt træning i dag består den i at øve højre og venstre og blive stående...
    i aften skal jeg hygge med laila mens vi kigger lidt på nettet og læser nærmere om et helt fantastisk tilbud mig og min kæreste har fået her for et par dage siden om at blive foster forældre til lailas store bror..
    så det glæder jeg mig til at sætte mig lidt ind i hvad det lige går ud på..

    Laila får i dag aftensmad som jeg tror ender op med en oksestrube..
    jeg foder nemlig min hund med rigtig hunde mad som det kaldes det er barf som er rå fodring.. og det har virkelig foder der forandre..
    det giver pelsen en vis ekstra glans og så elsker vores hund det bare så meget... hun er virkelig blevet en gladere hund...
    min hund er en siberian husky som er en lille fin dame..
    hun er 3 år gammel. og helt igennem fantastisk...
    det var vores dag


  • #2   21. mar 2011 En sjov ide :o)

    Vi står op kl. 5.30, og der er Kakki stadigvæk VILDT træt.. Hun går lige ud og tisser, også ligger hun sig igen til at sove, indtil vi tager afsted. Bortset lige fra morgen gå-turen :o) Eller hvis hun er meget frisk, så stikker hun af.. Så kommer hende og vores anden hund ned i hundegården, og er der til vi kommer hjem. Det er forskelligt hvor lang tid, men aldrig senere end kl 15.. Når vi så kommer hjem, kommer hundene op på marken at lege, hvor de virkelig får løbet noget energi ud, hvis jeg skal muge ud ved mine heste, kommer de med derover, hvor de leger med mine forældres hund og jager katte :o) Så træner vi lidt, ca. ½ time med begge hunde.. Til aftensmad får de tørfoder, som de elsker, og er der lidt rester får de det. (kartofler, ris, kylling, fisk) Hvis vi skal noget om aftenen, kommer de ned i hundegården, eller de er med i bilen.. (de elsker at køre bil, hvis vi er hjemme og går ude i haven, og bilen står åben, hopper de op og lægger sig.. hihi) Om aftenen står den på leg og afslapning :o)


  • #3   24. mar 2011 Jeg skriver også lige lidt for Laika. Hun er en malamute på 2 år.

    Vi går 3-4 ture om dagen. På turene får hun udfordringer, som at skulle udføre tricks. Bare det almindelige, sit dæk, kravl, gi pote, hyl, op på bænke, hoppe over ting, kravle under ting, slalom.

    Så får hun en tur i hundeparken hver dag, hvor hun leger med andre hunde i 1-2 timer.

    Hun får hjemme nogle forskellige tænke-øvelser hver dag, vi prøver at variere dem meget, men hver dag er der lidt sportræning.

    Tidspunkter er meget varierende, pga mit studie...

    Hver onsdag går vi til hundeleg, hvor hun kommer ud et sted med 25 andre hunde og leger.

    Det er hendes hverdage nu.
    vi er dog begyndt at cykeltræne, så snart kommer hun forhåbentlig ud og cykle hver anden dag. Og fra april starter vi til lydighed om tirsdagen.

    Weekenderne er meget varierende. Enten er de som hverdagene, bare med lidt mere fokus på hundene og lidt længere ture ;o) Eller også tager vi ned på mine forældres går, hvor de kan rende frit og komme ud og svømme =)


Kommentér på:
En typisk dag for din hund

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce