{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
955 visninger | Oprettet:

Lille update fra Ozzy {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.
Ja min mor siger at jeg er blevet en stor og dejlig dreng.
Hun siger dog også at mine øre ikke rigtig virker som de skal. Det mener jeg selvfølgelig er HELT forkert. Jeg kommer da altid når jeg skal have mad, jeg kommer også altid når der kommer gæster eller når Mads siger at vi skal i seng. Min mor siger at det ikke er helt nok for jeg skal også komme når hun bare kalder på mig. HHMMMM det syntes jeg altså er noget som jeg selv bestemmer.
Min mor og far siger også at jeg er en rigtig patteunge og at jeg tror at jeg er en lille hund, er jeg da ikke det?
Altså når farfar kommer så kan jeg da sagtens sidde på skødet af ham i stolen.
Ja ja i menesker er ikke altid helt så kloge.
Noget som vi ale syntes at jeg er, det er en god vagthund.
Til jul kom der så en som hedder julemanden og besøgte alle børnene her hjemme. Jeg syntes at han var en mærkelig en og at han så skummel ud. Så jeg knurede og rejste børster, ja så var det også galt, for min far tog mig væk for ham og mor var sikker på at jeg ellers ville have smagt lidt på ham. Det havde jeg også RIGTIG MEGET LYST TIL.
Da ham den grimme mand så gik så fik jeg lov til at stå og holde øje med at han så også gik sin vej.
Et par dage efter kom der en mand på besøg som jeg godt kender men han lugtede af julemand. Så ham ville jeg bestemt ikke snakke med før at han havde været på besøg 5 gange for så var det jo nok ikke julemanden.
Det var så lidt fra mig.
Håber at i har det godt alle sammen.
Hilsen Ozzy
Skal hilse fra mor også.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lille update fra Ozzy
Kommentér på:
Lille update fra Ozzy

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce