{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.007 visninger | Oprettet:

Lille Update - siden sidst!!! {{forumTopicSubject}}

Jeg lavede D. 12.12 et forum emne der hed "SBT hvalp vil ikke rigtig tage på" (man kan ikke linke fra app'en), så man kan se det fra min profil.

Men anyway siden der har han taget på, men han skal stadig lave i gennemsnit 4 gange om dagen. Hans afføring ser fuldstændig normal ud. Vi skiftede til TOTW (og er glade for foderet) som der blev anbefalet og han fik to ormekure til, da vi fandt orm igen.

Nogle der tænker at det stadig er mange gange om dagen for en 8 mdr gammel hvalp?!? Eller skal jeg bare acceptere han skal lave så meget om dagen? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lille Update - siden sidst!!!
  • #1   22. jan 2015 Altså min får også TOTW og skider i gennemsnit 3 gange om dagen smiley


  • #2   22. jan 2015 4 gange normal afføring i døgnet lyder meget synes jeg.
    min egen unghund leverer 1 gang normal, eller to gange mindre portioner.



  • #3   22. jan 2015 Min hvalp på små 6 mdr laver max 3 gange om dagen, men han får også 3 gange om dagen. Synes 4 er meget - med mindre selvf din hvalp får mange gange om dagen.

  • #4   22. jan 2015 Mine får både TOTW og WB og besørger ca. 2xpr døgn, men går vi flere småture i løbet af dagen kan de godt lægge en lille kage pr.gang selvom de ikke er trængende, de benytter sig bare af at de er ude og kan komme af med det der nu måtte være "indenbords". smiley

    Da de var små og fik Royal canin og Barf sked de hver 3-4 kg. pr døgn så jeg er lykkelig for at alle 3 hundes "bæ" nu kan være i samme hundepose frem for dengang da jeg måtte rende rundt med en bærepose til alle deres fyldte "hundeposer". smiley


  • #5   22. jan 2015 Det er ikke antal gange der er så afgørende, det er mere mængden der kommer ud. Er det fire store klatter, ja, så er det meget, men er det mindre potioner er det helt fint. Nogle hunde har bare afføring når de har mulighed for det, i stedet for at gå og gemme på det.
    Min har afføring op til tre gange om dagen, det er uanset hvad hun har fået af foder. Men det er sjældent, ja faktisk aldrig kæmpe potioner hun afleverer


  • #6   22. jan 2015 Altså vil vurdere hans leveringer til at være alm str. Om morgenen især skal han af med meget, men vi er også stadig i at skulle lære at holde os længere og længere-fasen. Men jeg tror nemlig også at det er lidt alm nævnt at når han får chancen så tager han chancen til alligevel at afføre også. Men det er især om morgenen efter mange timers liggen ned smiley

  • #7   23. jan 2015 Louie er 7 mdr dværg pinscher og han laver fast på hver længere luftetur, altså 3 gange om dagen, og ofte 2 gange på samme tur. smiley

Kommentér på:
Lille Update - siden sidst!!!

Annonce