{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af 187 kvm hus 1.300 kr.
  • VVS nu og her opgave 2.000 kr.
  • Græsslåning 250 kr.
  • ukrudt i forbed, små brosten op, fiberdug på linien af brosten og nedlægning af sten igen 1.170 kr.
  • hækklipning 205 kr.
  • Opgravning og bortkørsel af buskbom og laurbærbuske i bed i forhave. 10.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hanhunde løfter ben...
  • #1   23. apr 2011 Øhhh jeg forstår ikke helt hvad du mener. Om man skal gå en tur før at hunden letter ben? Eller om den også vil gøre det derhjemme? Jeg kan ikke huske hvornår Charlie startede men jeg mener at han var knap et år.

• #2   23. apr 2011 man skal selvf gå tur om han løfter ben eller ej smiley

er bare nysgerrig om hvornår hanhunde starter på det, vores vil nemlig ikke tisse når vi går ture, og tænkte om det først kom når han begynder at løfte ben? smiley

• #3   23. apr 2011 Nååå på den måde smiley Jeg tror at grunden til at han ikke vil tisse når i går tur er at han stadig er en lille hvalp. Når hunden tisser så gør den jo opmærksom på sig selv. Og det tør en hvalp ikke. Derfor tisser de helst kun hjemme hvor de er 100% trygge. Senere når de bliver mere trygge på turene begynder de også der. Først tæt på hjemmet og så gradvist længere og længere hjemmefra. Håber at det gav mening.

• #4   23. apr 2011 jo da, selvf, havde jeg ikke lige tænkt over, men det giver da 100% mening, tak for hjælpen smiley

• #5   23. apr 2011 Velbekom smiley

Kommentér på:
Hanhunde løfter ben...

Annonce