{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.071 visninger | Oprettet:

Klikker-træning {{forumTopicSubject}}




Skrevet: 24-05-2011 13:38:51 Slet hele emnet

Hej Hg.

Jeg er begyndt på klikkertræning med min hund, og både ham og mig synes det er enormt sjovt. Men jeg synes også det er vildt besværlig bare at holde snor, klikker, godbidder/legetøj på en gang smiley Men jeg lære det nok.

Jeg tænker bare at hvis man feks gerne vil gå til nogle prøver med ens hund, kan den så godt forstå, hvis den nu skal lave en øvelse, at den så ikke får sit klik før prøven er ovre, mener nok mere om klikker skal falde hver gang resten af vores trænings dage som belønning, eller forstår han godt belønning på anden måde?

Håber der er nogen med erfaring inden for dette smiley

Jeg kører et kursus over nettet fra Canis.dk omkring indlæring og viden omkring klikkertræning, og får det hjælp jeg kan hente i klubben, men da jeg er den eneste det træner med klikker er det begrænset, så håber at hører fra nogen med god erfaring med klikkertræning. På forhånd taaak smiley

Vh Stephanie


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Klikker-træning
  • #2   24. maj 2011 Tusind tak smiley

  • #6   24. maj 2011 Hehehe smiley Selve klikkeren er nem at bruge synes jeg, og enormt effektivt på min hund, han opfanger det med det samme, kunne være jeg skulle prøve på min dreng også ;o)

  • #7   25. maj 2011 Som tidligere nævnt, klikkeren er et indlæringsredskab. Jeg bruger klikkertræning og underviser også i det. Men når øvelserne er færdigindlært behøver du ikke klikkeren. Og når du tager til en prøve skulle øvelserne jo gerne være færdigindlærte. Desuden kan det nævnes at i mange prøvetyper må man belønne hunden mellem de enkelte øvelser, bare man løber uden for ringen og belønner hunden.

Kommentér på:
Klikker-træning

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce