{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad type foder er bedst
  • #1   29. maj 2011 Nej jeg er heller ikke så meget til nogle af dem. Jeg har prøvet både hills og Royal Canin til Zena, og hun blev simpelthen træt af smagen efter 14 dage... Derudover fungerede Zena simpelthen ikke optimalt på nogen af dem.
    Jeg er lige som Anne Julie også mere til noget foder der er fri for korn og tilsætningsstoffer. Jeg har virkelig fået en markant anden hund efter jeg har skiftet foder til Wofsblut. Jeg køber det i tyskland fordi det er billigere der, og så skifter jeg smagsvariant efter jeg har brugt en sæk på 2 kilo (ca. en måned for Zena).

    Lige netop det med foder kan være rigtig svært at rådgive om fordi der er så stor forskel fra hund til hund, så jeg tror desværre at du må prøve dig lidt frem.
    Men der er dog en ting du ikke må glemme, og det er at dyrlægen faktisk tjener gode penge på at sælge dig foder. Derfor vil de ofte anbefale lige netop det mærke de selv sælger. smiley



  • #2   29. maj 2011 okay, lige nu er hun på royal canin fra dyrelægen, som hun trives rigtigt godt på, og elsker. Men jeg ved ikke om hun skal blive på det,for hun skal selvfølgelig være på det der er bedst for hende.

Kommentér på:
hvad type foder er bedst

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce