{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.065 visninger | Oprettet:

Tips og gode råd inden en prøve søges {{forumTopicSubject}}

Belli og jeg skal op til vores første LP prøve d.18.juni. Vi er forholdsvís klar. Jeg er ved at mærke sommerfuglene smiley

Hvis i ligger inde med gode tips til hvad man gør dagene op til en prøve og på selve prøvedagen tager jeg gerne imod smiley

Jeg tillader mig at vælge og vrage og benytte mig af dem der vil egne sig bedst til Belli og jeg - andet ville være dumt ikke ? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tips og gode råd inden en prøve søges
  • #2   6. jun 2011 Hehe godt råd smiley
    Men du har jo ret smiley


  • #3   6. jun 2011 Hvis din hund kører højt i stress, så sørg for at den er motioneret rigeligt dagen inden - både mentalt og fysisk. Kører den lavt, så giv den gerne en mere rolig dag, så den kan lade op.

    Sørg for at al mad hunden får dagen før er noget den er vant til! Tro mig - det er virkelig et godt råd. Siger hende, hvis hun fik en masse lakseskind dagen før en prøve og skulle pølle under fri ved fod...

    Til selve prøven, så kom i god tid og lad din hund få lidt tid til at akklimatisere sig til området. Undgå dog at lade den blive træt og stresset ved at få for mange indtryk.

    Og så held og lykke smiley


  • #4   6. jun 2011 Jeg plejer at skrotte træningen og gå en dejlig lang tur smiley

    Og gå i seng i ordentlig tid, samt sørg for at have tingene pakket så du ik stresser om morgenen smiley

    Ved min sidste prøve spiste jeg lidt for skidt mad dagen før - hvilket resultererde i dårlig mave smiley Prøven gik fint - jeg havde det bare pænt skidt haha, så ordentlig kost dagen før kan anbefales smiley


Kommentér på:
Tips og gode råd inden en prøve søges

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce