10. apr 2005 Følger: 64 Følgere: 61 Hunde: 12 Emner: 85 Svar: 4.027
Så praler vi lidt ige:o)) Så praler vi lidt ige:o))
Vi var i Erfurt denne weekend, med Bubbie(Amstaff) og Lolo(miniature Bull Terrier)
Lørdag:
Lolo:
Bedste junior (Junior cert)
Bedst i racen
:o))
Bubbie:
Klasse vinder (eneste hund der opnåede EX)
Bedst i Modsat:o))
Søndag(Cacib udstilling)
Lolo:
Bedste Junior (junior cert, og dermed opnåede han de sidste til 2 junior titler)
Bedst i Racen
Landes-Sieger Thüringen
Bubbie:
Klasse vinder
Bedst i racen :o))
Landes-SiegerIn Thüringen
Og BIS #1 (Bull)
Så endnu en god weekend for os, vi kan bestemt ikke tillade os at klage over 2011 ind til nu:o))
http://www.hundegalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=57397
Og så oplevede vi det dejlige at opleve en kæmpe opbakning til udskældte racer fra klubbens side, vi 4 Bull racer blev trukket ind på midten før dommer udtog, da vi var i storering, og så skal jeg love for at udstillings leder og dommer Rainer Jacobs gik igang, talte om racerne skældte ud på politikkere(som han har en masse kontakt med) og folk klappede og hujede og viste virkelig sin opbakning (noget vi bestemt har savnet herhjemme) Lige et sidespring :o))
Hvordan gik det for jer der var i Valby og i Køge (Terrier)
apr 2005
Følger: 64 Følgere: 61 Hunde: 12 Emner: 85 Svar: 4.027
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 145 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.478
sep 2004
Følger: 170 Følgere: 170 Hunde: 1 Emner: 193 Svar: 1.303
Super med opbakning til bullerne:-)
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.335
Jeg stillede japansk spids søndag og fik exc og blev klasse vinder og vi fandt senere ud af at flere champion hanner kun fik very good, så vi var meget glade her
apr 2005
Lotte
Takker:o)) Det var så fedt at stå derinde, og vide der vitterligt var en mand og en klub der brændte for racerne og viste det...
Nadja
Takker:o)) Og tillykke til dig også:o)) Godt du kan holde dig i vinder form til dit eget vidunder ;o))
jan 2006
Følger: 88 Følgere: 125 Hunde: 5 Emner: 395 Svar: 9.576
Stort tillykke og forsat god vind!
/ Trine
sep 2005
Følger: 62 Følgere: 60 Hunde: 6 Emner: 137 Svar: 1.387
Søndag fik Honey excellent og Joey fik excellent med CK (mener han var 4. vinder eller hvad det hedder men er ikk helt sikker)
apr 2005
Human DKK Idiot.. .
Stort tillykke med det:o))
apr 2006
Følger: 58 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 241 Svar: 5.955
Dejligt at høre at der var så stor opbakning til bull-racerne :O) Det ku vi godt bruge meget mere af herhjemme...
apr 2005
Og tillykke med jeres nye baby:o)))
apr 2006
Ærgeligt at I ikke skal beholde Lolo... Han er bare en fin dreng
jun 2004
Følger: 150 Følgere: 145 Hunde: 8 Emner: 1.182 Svar: 18.373
jun 2007
Følger: 7 Følgere: 41 Hunde: 7 Emner: 99 Svar: 1.584
Fossi blev bir + kbhv11. Edda blev bt2 + bedste veteran i racen.
Vi klarede dagen uden at blive våde.... nåede at pakke teltet sammen og komme ind før de store byger kom
Vi blev heldigvis til gruppen, for det viste sig at der stod fejl på præmielisten. bim-tæven stod som bir.
Imens jeg stod i opstilling gik min hjælper ind på udstillingskontoret... de kunne godt se at præmielisten stod omvendt af kritikken.... så damen rettede på fossi's kritik.... så brokkede min hjælper sig og så måtte dkk-damen spørge en anden.... og hun sagde heldigvis at det var resultatet på kritikken der talte og så måtte fossi's kritik rettes tilbage.... og så håber jeg også præmielisten blev rettet.... så jeg er obs. når resultaterne kommer på hundeweb.
sep 2005
Følger: 26 Følgere: 28 Hunde: 3 Emner: 15 Svar: 142
Tillykke til dig med de fine resultater.
apr 2005
Ja, det er jeg også ked af, har forelsket mig i den lille fyr... Men har en skummel plan om at drikke ejer fuld og få ham til at underskrive ejerskifte papir :o))
Louise E
Flot, tillykke med det :o)) Hvor mange tilmeldte mini bull nåede det op på i denne weekend? Var jo noget skuffende i Hillerød...
feb 2005
Følger: 120 Følgere: 121 Hunde: 3 Emner: 259 Svar: 2.852
Dejligt at høre at der stadig er folk som "tror" på amstaffen især .. Lyder som om at I har repræsenteret racerne rigtig flot på udstillingerne !
apr 2005
sep 2005
apr 2005
Ja, det er lidt trist med den lave tilmeling, der ser det noget bedre ud i Bla. Sverige og Tyskland, håber på flere i DK i fremtiden, dog håber jeg så heller ikke på at de bliver en "modehund"
sep 2005
Jeg glæder mig til udstillingerne i Vejen - og så regner jeg med at tage nogle i udlandet, men nok først næste år. Planen er at hun skal parres, når hun går i løbetid nemlig, så det river jo lige ½ år ud af udstillingssæsonen.
apr 2006
Tillykke med det Louise - fantastisk debut på hendes udstillingskarriere :O)
apr 2005
Ja, men her kan dem der er igang med racen, jo lære af det forgående, og være virkelig skrap med hvalpekøbere, og ikke bare lave hvalpe for at lave hvalpe, sætte høj bod i sine kontrakter, så de kan rammes hvis de feks.laver opdræt uden stamtavle....
Rigtig meget vi kan gøre for at undgå at det samme sker, ikke mindst fordi racen er så lille herhjemme, og forbindelsen til udenlandske opdrættere er ret god, så man virkelig kan advare om hvad der kan ske, og at de ikke skal sælge til hvem som helst herhjemme,.....
sep 2005
Jeg har opdrættet mange kuld (af anden race) og uanset racen, så bliver opdræt aldrig en guldgrube, hvis man er seriøs og føler, man har et livslangt ansvar for ens hvalpe. Det vigtigste må være at man forsøger at forbedre racen og finde nogle gode hjem - men man skal også være realistisk og erkende, at uanset ens indsats, så vil der ALTID være noget, der ikke går som planlagt - både med hvalpene og hvalpekøberne.
Som privat vil du til enhver tid kunne købe en hund fra de fleste udenlandske kenneler, for der vil altid være kenneler i udlandet (og i Danmark og i DKK for den sags skyld) der er fløjtende ligeglad med hvor hunden ender, bare de får pengene i hånden. I mine øjne er det meget naivt og farligt at tro man sidder med en race, der på det punkt er hævet over alle andre samt at andre opdrættere har samme moral som en selv. Det er den sikre vej til skuffelser.
Men - det er en helt anden snak, som reelt ikke vedrører denne debat om udstillings-resultater
Så praler vi lidt ige:o))
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside