{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
858 visninger | Oprettet:

Fået hundehvalp {{forumTopicSubject}}

hej alle søde mopse mennesker. smiley
Jeg fik min mops hjem i nat, og har ikke sovet i nat fordi den er lidt urolig. Men han har altså skidt 3 gange og pisset.
Hvordan vil i lære en hund at den ikke skal skide inde?
Den er 8 uger, men kan vel godt begynde og lære det nu.
Så skriv hvordan i har gjort eller vil gøre.
Tusind tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fået hundehvalp
  • #1   21. jun 2011 Stort tillykke med det lille pus.....Hvordan kan det være du fik ham hjem on natten???
    Som Tine siger, så skal den meget ofte ud...og husk at ha tålmodighed... masser af tålmodighed::=)


  • #2   21. jun 2011 okay mange tak, er også ude med ham. men lære han så til sidst at han heller ikke skal skide inde om natten og det?
    fik ham hjem om natten fordi min far og bror hentede ham i udlandet, også blev det sent fordi de skulle holde så mange pauser fordi han skulle ud smiley


  • Kurt N
    Kurt N Tilmeldt:
    nov 2010

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 6
    #3   21. jun 2011 Tillykke med den lille. Glæder os til at se billeder, (for du opretter ham vel herinde)?

    Tålmodighed som de andre siger. Og helt normalt hvalpen er urolig de første dage i det ny hjem. Ingen mor...


  • #4   21. jun 2011 Ja jeg opretter ham her en af dagene - men mange tak det vil je gøre smiley

  • #5   21. jun 2011 Som en lille skræk historie:

    Benson var først 100 % renlig da han var knap 6 måneder!
    Så hæng i, hold øje med hvalpen, ofte bliver de urolige og går rundt. Ud med den hver gang den bliver det. hver gang den har sovet, spist og leget. Som udgangspunkt hver 2. time. Og hver ENESTE gang den vågner om natten, også selv om det er trælst. Da jeg fik benson var det snestorm i danmark, så jeg stod op til 10 minus grader med sne til knæene så han kunne komme ud.
    Husk at ros den hver gang den laver udenfor. Og LAD VÆRE med at skælde den ud når den laver indefor.


  • #6   21. jun 2011 så har jeg oprettet ham.
    byd ham velkommen smiley


  • #7   24. jun 2011 Samson var også først 100% renlig da han var 6 mdr. Ikke med de store uheld men med de små.

    Husk også, at hvalpens blære ikke er færdigudviklet så det er begrænset hvor mange timer den kan holde sig.


Kommentér på:
Fået hundehvalp

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce