{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundehvalp.
  • #1   19. maj 2011 Jeg syntes altid der er en i kuldet som man elsker mest og som det er værst at skulle af med.
    Jeg syntes jo ældre de bliver jo mere elsker man dem.
    Da Liv ikke var solgt som 5 mdr. så blev hun hos os.
    I det kuld vi har nu (som er 4 mdr. i morgen) beholder vi en (bestemt allerede ved fødslen , dog blev det en anden vi valgte da de var 8 uger end jeg havde sagt da de var nyfødte). Så har vi en som først bliver hentet i juni og en som vi endnu ikke har køber til..... vi kan ikke have hende også, så hun skal flytte hjemmefra.


  • #2   19. maj 2011 Når bare jeg er er sikker på at hvalpene kommer ud til fantastiske hjem - så synes jeg ikke det svært :0)
    Og bliver jeg lidt trist - så ved jeg at jeg måske kan lave et kuld igen til næste år - så er det ikke så slemt :0) - og nej - man kan ikke beholde dem alle sammen :0)


  • #3   19. maj 2011 At lave blandingshvalpe på en alt for ung tæve synes jeg bestemt ikke lyder som en god oplevelse. Men det må være en meget lærerig oplevelse for dig. Husk købeloven binder dig 2 år efter hvalpene salgsdato til at kunne erstatte arvelige skavanker hvalpene kunne få.

  • #4   19. maj 2011 Vivi - Ok - det havde jeg så ikke lige set - så kan jeg lære at læse mere...


  • #5   19. maj 2011 Min fik heldigvis kun 1 som jeg selv har beholdt.. Men havde der været 6 som var ligesom hende jeg har nu så tror jeg ikke det havde været så svært at sælge dem for hold da op en mundfuld smiley men jeg elsker hende selvfølgelig alligevel

  • #6   19. maj 2011 Hun hiver tapet af væggene og hun synes ikke hun skal lære at holde op med at bide.. Hun er ENDELIG holdt op med at løbe rundt med mine gulvtæpper.. Hun jagter konstant mine katte.. Og så har hun temperament som godt kan vise sig hvis hun ikke lige får sin vilje..

    Men hun er jo den sødeste lille hvalp og jeg kan jo bare trøste mig med at der kun er 1 og hun nok skal lære det hele.. Men havde jeg haft 8 hvalpe ligesom hende så tror jeg at jeg var gået ud af mit gode skind smiley derfor tror jeg ikke det ville være svært at skille sig af med dem


  • #7   19. maj 2011 Øj hvor trist.....

  • #8   19. maj 2011 Der er jo mange der er helt vilde med hende og synes hun ser så skøn ud så hende ville de gerne have.. Men med hendes sind er hun ikke en hund for hvem som helst og derfor er jeg også glad for at der kun var 1 når nu det skulle ske.. Hun ligner meget hendes forældre og det kan jo så både være godt og skidt smiley

Kommentér på:
Hundehvalp.

Annonce