{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.835 visninger | Oprettet:

Øv, syg :( {{forumTopicSubject}}

Øv øv øv. Nu har jeg været forkølet og småsyg en lille uges tid, men de sidste par dage har godt nok været lange! Har ikke lavet andet end at ligge i sofaen og på sengen med en vild hovedpine. Det starter tyve-tredive minutter efter jeg står op, men forsvinder i løbet af dagen, ved to-tre tiden. Jeg kan bare intet lave, kan ikke se tv, læse eller være på computer. Det er godt nok træls smiley
Har en ret klar ide om, at det er noget pandehulebetændelse eller bihulebetændelse, men hvad kan man gøre ved det? Har selvfølgelig været på hovedpinepiller de andre dage, men skal man have noget antibiotika mod det i stedet? Det eneste panodilerne gør, er at dæmpe smerten nogen timer.. Det tager ikke sygdommen eller hvad man skal sige..


Hvad med jer andre, har i det godt ? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øv, syg :(
  • #1   21. jun 2011 Hvis det er pande- eller bihulebetændelse skal du ha antibiotika.. så afsted til lægen - og go bedring

  • #2   21. jun 2011 Har været ved læge og han mente så det var migræne. Fik så en migræne pille lidt over to, men det har godt nok ikke hjulpet. Men han mente bare ikke jeg var forkølet nok til bihulebetændelse... :-S
    Har bare lyst til at ligge og græde!! Har så hamrende ondt!
    Det er bag øjnene, i tindingerne og kæbehulerne.. Og ved ikke om jeg må tage pinex når jeg har taget den anden pille....


  • #3   21. jun 2011 Kan du mærke at det raller i bihulerne når du pudser næse? For så er det som regel bihulebetændelse uanset hvad din læge siger ..

    Har haft det af flere omgange og det der sidder derinde kan man få ud ved at pudse næsen ekstremt kraftigt men det er det vildeste sejeste slim jeg har set og jeg har set MEGET (har arbejdet med lungesyge i mange år :o))

    Og ja har man pande/bihulebetændelse der ikke vil gå væk så er antibiotika den bedste løsning ...


  • #4   21. jun 2011 Hvad får du mod "migrænen"?

  • #5   22. jun 2011 Ja Sanne, det gjorde voldsomt ondt i går når jeg skulle pudse næse. Det var så tårerne trillede... Her til morgen har jeg endnu ikke haft ondt i hovedet sådan rigtigt - 7-9-13 smiley Jeg tog et godt lag mentholatum på lige inden sengetid, drak en masse varmt og tog et dampende varmt bad og i dag føler jeg mig knap så stoppet i hovedet, det føles mere løst. Så tror bestemt det har været nogen stoppede bihuler et sted, uanset hvad min læge så siger...
    Mod migrænen fik jeg en Oriptan pille. Men den virkede som sagt slet ikke! Ventede lidt over to timer på en effekt..
    Jeg skal ringe til min læge i eftermiddag, det aftalte vi i går, men hvis ikke jeg får ondt i hovedet vil jeg ikke forvente han gør mere smiley Er der jo ikke rigtig grund til..


  • #6   22. jun 2011 Uhh øv. Men de har i det mindste givet det rigtige hvis der var tale om Migræne ...

    Jeg håber du har fået betændelsen i bihulerne på retur. Jeg kan ikke have den rallen af løst slim så jeg pudser næse til mit hoved er ved at eksplodere for at få det ud ..

    Men hvis det tiltager igen så smut forbi lægen igen. Det kan være drøjt at komme af med ...


  • #7   22. jun 2011 Det går helt ok i dag. Har stadig ikke taget noget smertestillende, men er dog stadig tung i hovedet, som en normal forkølelse smiley det er helt rart at kunne gå lidt rundt i sit hus uden at det gør ondt smiley

  • #8   22. jun 2011 Godt at høre at det går den rigtige vej :o)

  • #9   23. jun 2011 Det er det. Jeg har også bare halsonde endnu... Øv. Men hvad der kommer let, går let smiley

Kommentér på:
Øv, syg :(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce