{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.171 visninger | Oprettet:

Good to know ;) {{forumTopicSubject}}

Så her er lige et par ting som I nok vil finde lidt interessant

Historiens længde:
Dette er endnu uvis. Det kommer helt an på hvor meget jeg finder på og hvordan jeg får sneget jeres hunde med ind, men en ting er helt sikkert, den bliver meeeeeget laaaaaang ;D

Hvornår er den færdig;
Endnu engang må jeg sige: "Tja.. who knows?" Jeg aner ikke hvor lang tid dette projekt kommer til at strække sig over, hvis jeg kunne var den færdig i næste ugen, men det er jo langt fra realistisk. Jeg er så småt begyndt at "fatte" omfanget af projektet og må (med dyb ærgelse), nok erkende at den som det aller tidligste er færdi i slutningen af 2012. Det er lang tid, men så bliver der jo gjort ordentligt og det er da klart det fedeste ik sandt?

Hvor tit bliver den opdateret:
Ja altså nu håber jeg på at jeg kan tage mig selv lidt i ørene og få opdateret historien mindst et kapitel hver måned. Om jeg kan overholde det tør jeg ikke love, men jeg skal da gøre mit bedste, selve tegneserien er straks svære at sige da det kommer an på hvor meget jer får tegnet, hvor detaljeret tegningerne skal være, hvor hurtige mine søde hjælpere er og hvor hurtig jeg selv er til at farveligge, men igen gør vi alt hvad vi kan for at gøre det i et rimeligt tempo uden selv at få stress undervejs smiley

Dør min hund i tegneserien:
Nej! Måske lidt af en spoiler, men vil gerne lige have det på det rene. Jeg "dræber" ikke jeres hunde, medmindre at I har givet mig lov (der er dog ikke ens betydning om at jeg vil gøre det), til gengæld får ingen at vide (andre end mig) hvem af hundene der "har fået lov til" at få en mindeværdig død. Dette er for at holde spændingen for jer Men har du ikke skrevet direkte til mig at jeg gerne må lade din hund dø i serien så dør den ikke. (Hvor lyder det egentlig groteskt). Anyway, hvis du er en af dem der tænker: hey det er jo bare en tegneserie.. Så skriv en PB, så lover jeg tilgengæld at hunden vil dø på en herotisk måde og at den vil få en størrer rolle i tegneserien. Derudover lytter jeg gerne til hvis du har en evt. ide til hvordan det kan ske, og jeg informere dig om hvordan det sker så snart jeg har fundet ud af det. HUSK SKRIV DET I EN PB SÅ ANDRE IKKE LÆSER DET ;D

Har jeg nogen favorithunde?
Ja det må jeg jo blankt erkende jeg har.. Det er ikke for at lege, min-hund-er-sejere-end-din, men nogen af hundene har bare lige DEN udstråling som fanger min opmærksomhed. Igen er det jo ikke for at gøre nogen sure, men man skaber sig jo favoritter i alt.

Hvornår er hjemmesiden helt færdig?
Hjemmesiden er jo sådan set ikke færdig før tegneserien kan man sige. Den vil løbende blive opdateret med tegninger, kapitler og andre sjove ting..



Øhm jeg aner ikke om I kunne bruge det her til noget, men det håber jeg da ;D


Mvh. Vickie


ps. Husk nu at sende mig en PB hvis jeg har 100% fri snor med din hunds skæbne i tegneserien, Skriv det ikke her da det så bare vil ødelægge noget af spændingen smiley

pps. 1000 tak til mine to hjælpere, I er sku for skønne! Er virkelig glad for at I vil hjælpe selvom det tager sin tid for mig at sende jer materiale smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Good to know ;)
Kommentér på:
Good to know ;)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce