Fransk Bulldog

Fransk Bulldog

Medlemmer: 483
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
En kvinde i Guilin smed ved et uheld et guldarmbånd til over 4.000 dollars ud sammen med affaldet. Overvågningsoptagelser afslørede senere, at hendes kæledyr havde gemt smykket i skraldet, før hun kunne nå at opdage det.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• I need someone for the connection of (Induction Stove, Oven, Washing Machine, Dryer, dishwasher) 1.000 kr.
  • Grave arbejde 5.000 kr.
  • Havearbejde 1.000 kr.
  • Installation af kombi/vaskemaskine til kraftstrøm og afløb. 500 kr.
  • Klippet hæk . Fælde 3 små træer 2.550 kr.
  • Tilslutning af gaskomfur 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lopper
  • #1   30. jun 2011 jeg bruger hvidløg og har ikke problemer med lopper eller flåter

• #2   30. jun 2011 Maja, hvordan kure? Presser i bare Hvidløg i maden eller pulver/piller?

• #3   30. jun 2011 jeg bruger pulver med doserings vejledning og igen kun i perioder. de havde tit lopper med hjem fra mine forældres katte og efter en uge fandt jeg kun døde lopper. de har intet at suge blod af...

ang flåter har elvis haft 6 i de 3 år han har levet. lulu har haft 5 i de 4½ år hun har levet. så det er jeg godt tilfreds med.

• #4   30. jun 2011 Maja og Jeanne, hvilket mærke bruger I og hvor kan det købes?

• #5   30. jun 2011 Jeanne hvor meget skal de have ?
    M&R jeg har bestilt det

Så må vi prøve at se hvad der virker

• #6   1. jul 2011 der er mange forskellige på marked, har prøvet alt fra 1/4 g (til Små Hunde) til Næsten 5 g. (også små) det sidste er der mange der ikke gider fordi der er for meget på.

jeg bruger det fra engholmgruppen nu. (det rigtighundemad også sælger) har dog lige fået noget nyt hjem, som ikke er prøvet endnu, så hved ikke lige hvor meget der skal bruges.

det kommer and på hvordan de har behandlet hvidløget og hvor stært det er, derfor bruger jeg heller ikke friske, for det er svært at sige hvad et fed er, da de har forskellige størrelser og friskhed,.

prøvede engang også flydende hvidløg, men der syntes jeg personligt at de stank af hvidløg når de havde spist. og sammen med kallun er det ikke en hund man gider sidde med smiley

• #7   1. jul 2011 Maja, bare de samme som til os mennesker?

Kommentér på:
lopper

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce