{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Lopper
  • Jeanette O
    Jeanette O Tilmeldt:
    jun 2014

    Følgere: 11 Emner: 13 Svar: 2.172
    #1   18. apr 2021 Jeg bruger Bravecto 1 × årligt, det virker

    Kender ikke Seresto halsbånd

    Virker også på flåter, som er grunden til jeg bruger det


  • #2   18. apr 2021 Det samme skal halsbåndet også gøre

  • #3   18. apr 2021 Halsbåndet virker - forudsat at hunden ikke bader. Hvis den bader, mister det virkning, der hvor hunden tit er våd. Modsat Bravecto virker Seresto repellerende, så når problemet er lopper fra rotter, tænker jeg at Seresto er det bedste valg.

    Jeg havde samme problem sidste efterår, og måtte også have mit hus sprøjtet for utøj. Skadedyrsbekæmperen var ret alarmeret over at det var lopper fra rotter, fordi de kan bære nogle trælse sygdomme. Jeg ville nok overveje at få sådan noget gjort et par gange om året, hvis du ikke kan få has på rotterne.


  • #4   18. apr 2021 Det er fuldstændigt umuligt at få styr på rotter for ever..De kommer igen og igen, Pt. har vi 2 beholder som kommunes rottefænger har sat op.. Det først år jeg var flyttet her ned stod jeg ved vejn og så hvordan rotterne susede hen over vejen da de hentede roene..Jeg havde desværre ikke fantasi til at forerstille mig de ville vflytte ind her. Indtil nu har selve huset klaret frisag, for her så mange udbygninger de kan bosætte dem i..

  • #5   18. apr 2021 Halsbåndet er ikke godt, hvis du har katte, de kan blive ræv syge og dø af det, hvis de slukker på hunden.
    Det er hellere ikke godt for små børn, der klapper hunden og stikker fingrene i munden


  • #6   18. apr 2021 Det er da virkelig åndssvagt hvis katte bliver syge af det, eftersom man kan få nøjagtig samme halsbånd til katte. Måske skal man undersøge det, inden man skriver sådan nogen nonsens.

    Snow, jeg har selv boet et sted med VIRKELIG mange rotter udendørs, og heldigvis ikke i huset. Det er op ad bakke, og man skal gå all in på bekæmpelse, men man kan faktisk få bestanden omkring huset lidt ned, hvis man er vedholdende. Men kasserne fra den kommunale fænger er slet ikke effektive nok! Jeg brugte nogle som var virkelig gode. Rotterne tror at de går igennem en tunnel, som så er en fælde. Desværre tog jeg også et par brude i fælderne smiley


  • #7   18. apr 2021 Ja det er op ad bakke..Har haft dem on and off. Troede faktisk vi dette år var gået fri fordi jeg ingen rotter overhovedet havde set..Så var jegn inde i bygningen lige over for vores gårdsplads..6 mdr. siden jeg sidst havde været der og der var jeg ved at stå på snotten nfordi rotterne havde gravet under fliseberlægningen, der lå også en død rotte som kom rormanden igen igen og satte sin kasse op..2 dage efter var der en ny udgravning og en ny kasse op..Det er desværre også min oplevelse, at det som rottemanden bruger ikke er 2 potter pis værd..


  • #8   18. apr 2021 Jeps, der findes både sereseo halsbånd til både hund og kat.
    Der findes også NexGard Braveco til hund og kat.
    Men produkterne til hunde og katte har ikke samme indholdsstoffer, da katte er meget sarte med mange ting
    Giv din kat loppemidel til hund, aå bliver den meget syg og dør i værste fald.
    Så måske man skulle følge sit eget råd og undersøge tingene


  • #9   18. apr 2021 Anni, er natpotten tom? smiley

    https://vetisearch.dk/storage/epars/Seresto%20Vet.,%20halsbånd%201,25%20g+0,56%20g%20til%20katte%20og%20hunde.pdf

    Det er det samme, det er det samme, det er det samme smiley


  • #10   18. apr 2021 Tag og hæld natpotten ud over hovedet pådig selv.........


  • #11   18. apr 2021 Bare en info der virkede for os.

    Prøv at spraye med pebermynte olie. Vi havde et frygtelig hyr med rotter, men en rotte mand gav os rådet, og hos os virkede det efter ca 14 dage. Og sprayede hvor de kom ind hver anden dag



  • #12   18. apr 2021 Haha, du er jo en solstråle som altid smiley Godt at du ikke bliver direkte modbydelig, for det klæder jo ingen smiley Er det ikke nemmere bare at skrive at du tager fejl, lige med Seresto? Det er dumt at skræmme folk med sludder og forkerte oplysninger, uanset hvem man er.

    Snow, jeg brugte de her fælder, og var virkelig glad for dem. De er ikke dyre, og kvaliteten er lidt derefter (mine holdt omkring et halvt år): https://elverdan.dk/shop/product_info.php?cPath=23_29&products_id=965&osCsid=fisrdg1h4a8aa96tpcrr2fvba5pgfdrv


  • #13   18. apr 2021 Tja, nogle mennesker skal jo bare gå og være spydig og nedvædige andre lige dåsnart der er den mindste chance.
    Så hvorfor behandle dem anderledes ende de selv behandler andre.


  • #14   18. apr 2021 Kan du ikke i stedet forklare hvorfor du mener der er forskel på Seresto til hunde og katte? Skal jeg fortælle min dyrlæge at han er retarderet, for at have udskrevet Seresto til katten? smiley

    Jeg håber da at TS lytter til folk der ved, i stedet for folk der gætter smiley


  • #15   18. apr 2021 Måske du hellere skulle forklare, hvorfor du ikke er istand til at skrive ordentligt,
    Hvorfor skal der konstant komme stikpiller og nederdrægtige kommentarwr fra diig.?


  • #16   19. apr 2021 vi har altid købt hos vores dyrlæge . både til lopper lus og flåter smiley
    men vi er forskelle det ved jeg godt.


  • #17   19. apr 2021 Anni, jeg brugte simpelthen bare din egen tekst, som du adskillige gange har skrevet til andre smiley Men jeg er da glad for at du synes det er modbydeligt, for det betyder vel at du selv tager det til efterretning.

    Pointen er stadig, at Seresto ikke er giftigt for katte. Og så er den sådan set ikke længere.


  • #18   19. apr 2021 Ja ja ja, undskyldninger og modbydelig heder har du j nok af.
    Og det er j aldrig dig men altid alle andre, for du er jo så godt og så venligt et menneske.
    At du konstant skaber drama er jo hellere ikke din skyld..
    Hvor må dine forældre være stolt af dig.......


  • #19   19. apr 2021 smiley



  • #20   19. apr 2021 Rolig nu smiley vi har fred her til lands smiley verden bliver bedre hvis man er positiv smiley

  • #21   19. apr 2021 Anni, jeg elsker at du lige har brug for at smide mine to hjerneskadede og døende forældre ind i ligningen. Sikke et rædselsfuldt menneske du er, når du har brug for at synke SÅ lavt smiley

    Man kan være uenige, men der er trods alt grænser for hvor ulækkert man kan opføre sig.

    Jeg håber virkelig at du snart får noget kærlighed, der kan bløde dig lidt op. Det må være frygteligt at være så bitter smiley


  • #22   19. apr 2021 At dine forældre er hjerneskadet vidste jeg ikke, og det beklager jeg da dyb.
    Men derfor er du jo ikke et mindre modbydeligt menneske, som bruger det meste af din tid til at nedgøre andre andre konstant.


  • #23   19. apr 2021 Vil prøve en smækfælde, og hvis rottefan. ikke snart finder ud af noget som er effektivt så må jeg jo selv..Det er een ting jeg ikke forstår ved Lolland, det er de ikke effektivt bekæmper ALLE de tonsvis af rotter der er hernede..

Kommentér på:
Lopper

Annonce