{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.210 visninger | Oprettet:

LOPPER ??!? {{forumTopicSubject}}

Tanten og Bent sidder og spiser frokost smiley Noget bliver ved med at kilde i Tantens BH smiley Efter at have kløet lidt diskret et par gange uden held, hiver hun resolut ud i trøje og BH, det må jo vel være et dumt hår der sidder og kilder der smiley

Hvad hopper lige op i hovedet på Tanten ??!? EN LOPPE smiley

Tanten skriger ---> DET VAR FANDME EN LOPPE smiley
Bent hviner mens han ryger op fra stolen : EN LOPPE ??????? smiley
Hundene står på gulvet og kigger undrene på os, især hvor 2 par øjne pludselig stirre intens på dem smiley

Så bliver der råbt i kor : I HAR FANDME DA IKKE FÅET LOPPER ?? smiley

Dana og Anton glor bare endnu mere undrene, og vælger at logre med halen, de synes nok mest af alt at Tanten og Bent er sjove smiley
Bent snupper resolut Dana under armen og smider hende ud i bad, og Tanten tager Anton med, så han ryger i bagefter smiley

Da de er blevet tørret skumler Bent : kraftedme, fandenbrodere mig, loppekræ loppekøtere smiley
Bent er ude og købe loppekur, Tanten må nok erkende at det er hendes skyld, for de har ikke fået en loppekur længe, de har jo aldrig lopper, så det er røget ud af tankerne smiley
Det er første gang vi ser en loppe i flere år, og de er stadig lige klamme ulækre og bwaddrrr smiley
Hovedrengøring og ordne sengetøj smiley Og hjemmet skal have den store tur med loppegift overalt smiley

Vi kan simpelthen ikke klare lopper, sådan noget kan vi blive totalt sindsyge over smiley

Andre der går i selvsving over lopper ?? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  LOPPER ??!?
  • #1   20. feb 2016 Fella har heldigvis aldrig haft lopper.. Men pyyyh jeg har en kæmpe skræk for at det en dag sker! Jeg bliver træt bare ved tanken om besværet med at få dem væk igen smiley

  • #2   20. feb 2016 Jeps fandt en på min gamle hund og manden var lige kommet hjem fra rejse arbejde alt blev vasket støvsuget og vi måtte bo ved mine forældre i 24 timer da lejligheden skulle sprayes smiley hehe han hader mig for det smiley

  • #3   20. feb 2016 Hahaha herhjemme er jeg lige sådan smiley
    Hvis jeg TROR jeg har set en loppe, får alle hunde og katten både piller og pipette og huset bliver grundigt rengjort mindst én gang dagligt i 1-2 uger, alt kogevaskes, alt det der ikke kan ryger i fryseren. Går fuldstændig amok, for jeg vil IKKE have decideret loppeangreb!!! smiley

    Heldigvis har det altid blot blevet ved dette. Har aldrig spotte flere lopper på vores dyr. Vores bliver IKKE forebyggende behandlet, vi behandler KUN hvis vi har mistanke om lopper. Og det sker heldigvis sjældent smiley


  • #4   20. feb 2016 Jeg kan blive direkte sindsyg hvis jeg ser lopper smiley Den gang vi boede på møn, var det en stor kamp mod lopper, og ligegyldigt hvad vi gjorde, så havde dyrene lopper smiley
    Selv børnene fik lus i skolen, vi gik helt amok i lusemidler og kemme hår smiley på en sommerferie kunne man få børnene lusefri, men efter 1 time i skolen havde de lus igen, det var så ulækkert smiley
    selv mine 10 katte har ikke lopper, de får som regel en kur i april måned, og igen i juli, så har de ingen lopper smiley Og hundene har også haft fået regelmæssigt, men ikke de sidste halve år smiley Og det giver så bagslag nu smiley


  • #5   20. feb 2016 Øv det er også bare SÅ klamt med de små grimme kryb smiley

  • #6   20. feb 2016 Det er godt nok 7-9-13 ca. 20 år siden vi sidst havde lopper, og jeg giver ikke regelmæssig loppekur, men jeg er også ret hysterisk med det. Fandt for en 4-5 år siden en enkelt loppe kravlende rundt på maven af mig en aften efter vi undtagelsesvis havde vadet rundt i en tom hundeskov om eftermiddagen, og der blev hele banden også finkæmmet og fik loppekur så snart apoteket åbnede næste dag.

    Hvor meget giver du for loppekure TG? Jeg synes det var pænt dyrt dengang og det var "kun" for en hund og fem katte.


  • #7   20. feb 2016 Åh det ved jeg ikke, jeg plejer at købe det på Dlg, jeg køber Bayvantic til hundene, og lige pt kan jeg ikke huske hvad det til kattene hedder.... smiley
    Men jeg tænker aldrig over prisen, fordi jeg har konto der, og køber bare hvad jeg skal bruge af foder til hestene, ting til hundene, og træpiller til mit fyr, og betaler hver d 1 smiley


  • #8   20. feb 2016 7-9-13 har aldrig prøvet at hverken hundene eller os selv har haft det..

  • #9   20. feb 2016 Her i huset er, Bayvantic, Adventage og 810, fast inventar..
    Jeg er fuldstændig hysterisk med lopper, det er så klamt smiley


  • #10   20. feb 2016 Hader hader hader kryb og kravl smiley smiley
    Her er bravecto og Trinol 810 mit fortrukne smiley


  • #11   20. feb 2016 Kenzo : Jeps huset får en tur med Trinol 810, det har jeg heldigvis i huset smiley
    Det plejer jeg at købe i Matas, sådan så jeg har for en sikkerheds skyld, det er så effektivt smiley


  • #13   20. feb 2016 Jo det er smiley

    For 4 år siden, var vores datter på ferie her, hun havde sin kat med. og boede på et af værelserne ovenpå.
    3 uger efter hun var taget afsted skulle jeg gøre værelset klar til at der kom polakker, og vi blev nærmest overfaldet af udsultet lopper der bare myldrede op af vores ben på det værelse, jeg har aldrig oplevet noget så ulækkert smiley
    Så mange kan de blive til på blot 3 uger smiley

    så der blev sprøjtet, støvsuget, sprøjtet, vasket gulv sprøjtet igen, jeg tror jeg sprøjtede hver anden dag med Trinol og fluesprye smiley

    1 måned tog det, så var der ikke flere lopper, men der blev godt nok brugt mange flasker trinol på det bette værelse smiley


  • #15   20. feb 2016 Eww! Der er intet værre!

    Jeg skulle sætte et sommerhus i stand sammen med min bror.
    Da vi sendte malerne derned blev de angrebet af lopper i huset!

    - man kunne se at de kravlede frem på ens ben...

    Skadedyrsbekæmperen var ikke til nogen hjælp da de var blevet immune overfor gift..

    Så en med speciale i at fjerne kattelopper blev kaldt til og nye gulvtæpper krævede det, da der var trægulv med store sprækker i..


    Det vil jeg ALDRIG opleve igen!


  • #16   20. feb 2016 Nej man skal holde sig fra område der er blevet behandlet med trinol , mindst 1 time mener jeg.
    Jeg spryer og lukker dørene og går en lang tur med hundene og leger lidt i haven, så er der gået næsten 3 timer og sikkert at komme ind igen smiley


  • #17   20. feb 2016 Fredsfyldt : EEEEEWWWW smiley

    Det har været pænt klamt smiley

    Heldigvis har vi kun set denne ene loppe, men vi tager ingen chancher, alt bliver ordnet smiley
    Loppecirkus er det sidste jeg ønsker mig her smiley


  • #18   20. feb 2016 Har aldrig haft lopper på nogen af mine dyr . Men tog for 5-6 år siden 4 killinger hjem for en kammerats mor og de havde jeg ved ikke hvor mange lopper . De fik loppekur og har aldrig set en loppe siden !

  • #19   20. feb 2016 Ha ha åh nej hader også lopper men undskyld kom nu til, at grine smiley :-D
    Da Joy var hvalp og jeg også havde min gamle hund sov begge hunde i min seng..
    En morgen vågnede jeg ved det kløede over det hele..
    Min første tanke var åh det er den dumme allergi så mig op og spise en allergi pille og så prøve, at sove lidt mere... Men det blev ved, at klø på en meget mærkelig måde...
    Og så tjekker jeg begge hunde der så har fået lopper smiley
    Så klart allergi pillen ikke hjalp..
    Jeg fik pænt travlt den dag smiley


Kommentér på:
LOPPER ??!?

Annonce