{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.923 visninger | Oprettet:

Hvalp til salg? {{forumTopicSubject}}

hej:) er der nogle a jer der har en Mops han til salg? Min svigerinde søger en.. Hun er på su så hun har ikk så mange at smide på en gang desværre.. Hun kender alt til Mops da hun er vores faste barnepige på vores tæve. Hun ved hva en mops kræver:) jeg håber at hører fra jer. Vil lige sige at når hun er på su er det lige med korte alene dage for vovsen:) god dag:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvalp til salg?
  • #1   8. aug 2011 Kunne hun være interesseret i en udstationering?


  • #2   8. aug 2011 Hun er ikke intra i at gå på udstilling desværre. Jeg har nemlig foreslået det. Hun elsker min Bailey så forfærdeligt men hende får hun altså ikke;) så nu må vi se om ikk vi ka finde en til hende som hun har råd til.. Der skal os være råd til dyrelæge og det så derfor håber vi at ka finde en der er lidt billiger:)

  • #3   8. aug 2011 Jeg ved godt det er jeres egen sag, men hvis det var mig der skulle ha en ny hund ville jeg vente til jeg havde råd til den. Hvis hun ikke har råd til en hund hvordan vil hun så ha' råd til hundens behov og pleje, bl.a. dyrlæge, sunhedsforsikring osv?
    Nu skriver du at hun har kendskab til mops og så må hun da også ha' kendskab til at den kan være mere udsat end andre hunde, eksempelvis omkring øjnene.
    Jeg ved godt man bare gerne vil ha en hund NU, men køber man en billig hund kan den ende med at blive ligeså dyr i dyrlægeregninger, hvilket et SU-budget ikke tillader.
    Måske du har hørt vores historie (flere gange) men jeg kan ikke advare nok imod det:
    Vi ønskede os selv en mops og budhettet var ærligt talt ikke til det, men pludseligt havde den ellers "billige" hvalp kostet os 15000 i dyrlægeregninger og endte jo så med at dø fra os fordi vi havde købt ham et tvivlsomt sted.
    Ventetiden er lang, til gengæld kan man med god samvittighed og ro i sindet købe en hund som man ved man har råd til at give de bedste betingelser.


  • #4   9. aug 2011 jon og sidsel: læs hva jeg har skrevet før dig.. Hun er en fornuftig dame og hvem har sagt det skal være NU?? Vi undersøger marked og ser hva der sker.. Trist historie med jeres, og kan forstå du advarer, men du skriver i købte den et tvivlsom sted, hvorfor ringede jeres alarmer ikk? Mvh

  • #5   9. aug 2011 Fordi vi var uerfarne hvalpekøbere der ikke havde undersøgt racen eller stedet vi købte fra nok. I dag ved vi heldigvis bedre.

    Men jeg siger skam ikke noget for at fornærme nogen, jeg siger bare det kan blive en svær opgave at finde en hund fra et godt sted hvis den ikke er oppe i en pris en SU-løn ikke kan betale. Og der er ikke mange opdrættere der vil sælge en mops på afbetaling, netop pga at den kan kræve yderligere omkostninger hos dyrlægen.
    Men hvis hun er fornuftig ved hun jo allerede disse ting.
    Så held og lykke med søgningen, håber hun finder en dejlig mops.


  • #6   9. aug 2011 Jon og Sidsel: jeg ved godt du ikk vil fornærme nogle og sådan ser jeg det heller ikke:) jeg elsker folk kommer med deres forskellige synspunkter. Vi har heldigvis forskellige synspunkter og holdninger og det er skønt:) man kan aldrig blive for klog:) jeg tænkte bare at dettw var en mulighed for at komme i kontakt med nogle der evt venter hvalpe om noget tid eller hvis der var nogle der var nødsaget til a sælge. Mvh

  • #7   11. aug 2011 vil også sige det er den forkerte race at købe billige hvalpe indenfor smiley

    Jeg købte min for 7500 af nogle jeg troede på var et sødt uskyldigt par med deres første kuld... desværre har jeg brugt rigtig mange tusinde på dyrlæge besøg så det alligevel løb op i det samme som en med tavle (dengang anede jeg bare ikke at tavlen også var sikkerhed- og hos DKK en del garanti også) Så kan kun anbefale hende at vente og spare op eller se på mopser der søger nye hjem fordi ejerne ikke kan have dem længere... - men som stadig har tavle osv...

    Håber hun finder sig en dejlig hund smiley


  • #8   13. aug 2011 Jeg vil så lige sige at jeg købte min dejlige mobs for de der 7500kr. Uden stamtavle osv. Han har intet fejlet. Hverken med øjnene, vejrtrækning (har fået det tjekket ;)), knoglebygning osv. Det eneste han har været til dyrlæge for, var fordi han havde spist for meget chokoladekage (jeg havde ikke lige holdt øje med sofabordet)...
    Jeg købte ham af nogle i Snejbjerg et sted. De havde selv 3 mobse i forvejen. Jeg har desværre ikke lige nummeret på dem, men kan godt lede lidt ekstra, hvis det var noget smiley


  • #9   13. aug 2011 Nina u: det må du meget gerne lede efter:)

  • #10   13. aug 2011 Det skal jeg gøre. Det bliver ikk lige idag, evt imorgen:)

  • #11   13. aug 2011 Det helt ok. Haster ikke:)

Kommentér på:
Hvalp til salg?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce