{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kemisk kastration?
  • #1   25. aug 2011 Svær problematik. Jeg har også været inde over emnet nogle gange, med mange og lange overvejelser. Men jeg tror jeg er nået til den konklusion at Guincho er sluppet for videre tiltale:o) Men han bor selvfølgelig heller ikke sammen med tæver.

Den der chip har jeg hørt skrækkelige historier om. Noget med at det KAN virke stikmodsat, så man får en aggressiv testosteronbombe de første måneder. Og den er ikke altid til at fjerne igen, hvis man er så uheldig.

Gammeldags kemisk kastration har jeg engang talt med min dyrlæge om, men det kan man ikke dosere til så små hunde.

Og rigtig kastration er du næppe interesseret i.

Men hvor gammel er det han er? Guincho var virkelig "strid" i teenagealderen med sine hormoner, han kunne slet ikke styre dem. Men nu hvor han er blevet voksen, er det helt anderledes nemt. Men han BOR selvfølgelig som sagt heller ikke sammen med dejlige damer, de bor i andre huse på vejen, eller går bare forbi på fortovet.

Der findes et naturpræparat, som jeg havde glæde af da han var teenager. Jeg brugte det i de perioder hvor højløbske tæver gik ture tæt på vores hus. Det hedder ho-exil. Men det er ikke noget jeg vil anbefale at du bruger konstant. Det indeholder diverse ekstrakter. Jeg kan ikke huske hvor på nettet jeg købte det, men prøv evt. at google det.
    Efter Guincho er blevet voksen og fornuftig, og jeg har fået hjælp til at lære at overføre hans energi på oplevelser og hjerneaktivering, har jeg slet ikke brug for de dråber mere.

Er det fordi de er tæt på løb at han er vild i varmen? Jeg husker at Guincho syntes Malou duftede ret godt, selvom hun var færdig med løb (eller var det Mira?) Nogle dufter jo bedre og i længere tid end andre, og nogle dufter i øvrigt også ekstra godt når de er omkring det tidspunkt hvor de skulle føde, hvis de var blevet parret.

• #2   25. aug 2011 Mira skal i løb nu og tror bare generelt Malou dufter dejlivgt bag i hele tiden - og nu hvor Mojo har fundet ud af at han har en diller - har vi helt enormt mange kontroverser i flokken...

Mojo bliver nok om 14 dage sendt på ophold hos mine forældre...

Han bliver aldrig kastereret - det har jeg en aftale med Stine om at han ikke skal. Da han på et tidspunkt forhåbenlig skal indgå i avl.... (skal bare igang med at få vist ham frem)

• #3   25. aug 2011 ja synes også det er synd for ham, det stresser jo ham plus pigerne er stik tosset på ham smiley

Kommentér på:
kemisk kastration?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce