Fransk Bulldog

Fransk Bulldog

Medlemmer: 483
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
1.380 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Barf food til fransk bulldog Barf food til fransk bulldog

Jeg er gået over til at bruge barf food, men er i tvivl om hvor meget min hund skal have?

Jeg har valgt at han skal have lidt tørfodder i , blandet med barf. Lige nu gør jeg således at, han får ialt 200 g om dagen, fordelt ca. halvt tørfodder og halvt barf...

Han vejer 13 kg og er 2 år, er der nogen der kan rådgive mig lidt i det???

Barf er det bedste der er sket for min vovse, han laver kun 1 gang om dagen hvor han før lavede 5-7 gange og han er meget mere glad og fyld med energi smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskæring af 20m hæk 2 sider 3.500 kr.
  • Hækkeklipning af ca. 38 m hæk 3.500 kr.
  • Installation af vaskemaskine & opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Hækkeklipning 2.204 kr.
  • Siliconefuge på badeværelse 1.900 kr.
  • Havemand til lugning af bed + bortkørsel af affald 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Barf food til fransk bulldog
  • #1   30. sep 2011 Prøv at meld dig ind i BARF gruppen. De kan helt sikkert hjælpe dig.
    Jeg mener at have hørt det ikke er så godt at blande tørfoder og BARF... Da jeg fodrede med det, gav jeg Willie ca. 500 g. om dagen, tror jeg - men han var også under et år, så der skulle lidt ekstra til.

• #2   1. okt 2011 Vores 2 bullere har fået barf de sidste 6 uger og stortrives på det. Vi fik en kostplan hos forhandler, som vi følger. De får mellem 200 og 300 g kød om dagen plus fedt, indmad og frugt/grønt. Nogle dage om ugen får de kun kallun blandet med frugt/grønt. På den måde skulle de få alle de proteiner, vitaminer og kalk som de behøver. Og så er det også godt at gi' dem f.eks. okseben at gnave i engang imellem.

• #3   3. okt 2011 Min lille Berta trives også fantastisk på det ,
    og hun får 250g. + olie + 2 dl. fryse grønt , om dagen ,
    og hun er 11 måneder nu smiley

• #4   3. okt 2011 Ellers spørg en ekspert, Jeanne med Lulu og Elvis, sydsjællands hundefoder. :O)

Kommentér på:
Barf food til fransk bulldog

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce