{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
933 visninger | Oprettet:

jobcenteres evige trusel om at miste penge... {{forumTopicSubject}}

GRR, har lige brug for at komme af med dette... jeg er fleksjobber, og skal self stå til rådighed for jobcenteret. her d. 3 dec fik vi sprængt alle vores postkasser og fik igen nye d. 7. dec, så igår d. 8 henter min mor mig om eftermiddagen, og jeg tjekker min postkasse inden vi kører af - ingen post. da hun kører mig hjem her til aften ligger der et brev fra jobcenteret at jeg skal møde op på et forløb d. 8 dec. Det er squ lidt svært når jeg først modtager brevet dagen efter jeg skulle være der!! og self står der det sædvanlige med at miste retten til fleksydelse osv.. kan se at brevet er dateret til 1. dec og først poststemplet den 5 dec. men det bliver sikkert påstand mod påstand smiley men hvor er det da nitte og få sådan en meldning en fredag og ikke kan gøre noget før mandag morgen... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jobcenteres evige trusel om at miste penge...
  • #1   9. dec 2011 Danmark når det er bedst smiley

  • #2   9. dec 2011 engelhardt: ja, men det er da super træls sådan noget...

  • #3   9. dec 2011 Jeg har været ude for præcis det samme. Brevet lå i min postkasse den dag jeg skulle Hæ startet kl. 12. Problemet er at vi først får post kl. 14. Og samme trusler om at miste mine dagpenge. Nu var jeg ude i et vikariat som de osse kunne have set, da det var meldt på deres HP... Jeg ringede og klagede til min A-kasse, for den slags er f... ikke i orden. Og sørme om jeg ikke fik en skriftlig undskyldning fra Jobcentret.

  • #4   10. dec 2011 Tag du det bare roligt de er som regl til at snakke med har selv prøvet det med først at få brvet når man skulle have været der og 1 brev modtog jeg aldrig og opdagede det først da de stoppede mine penge der kørte jeg direkte derop og dagen efter fik jeg mine penge.

  • #5   10. dec 2011 har prøvet det samme, men skriv da bare en mail til din sagsbehandler så ser hun den mandag morgen også ringer hun til dig (altså hvis du skriver om hun ikke vil ringe dig op.)
    hvis man forklare pænt at man altså ikke lige havde fået brevet og man selvfølgelig gerne vil møde op når det er så plejer der ikke at være noget. smiley


  • #6   15. dec 2011 Med Fleksjob er de noget mere large (er selv på samme ydelse osv...) - så bare ring og forklar situationen....

    Så bare sig, du gerne vil have et nyt møde, osv.
    Brevet burde sådan set være returneret til afsender - ellers opbevarer posthuset/omdelingscentret alle dine breve osv., hvis det ikke er muligt for postmanden at aflevere post, f.eks pga. en sprængt postkasse smiley


Kommentér på:
jobcenteres evige trusel om at miste penge...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce