{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.577 visninger | Oprettet:

Så kom thundershirten.. {{forumTopicSubject}}

Her kommer lige vores første spæde oplevelser..

På vej ud af døren på morgenturen mødte vi den søde pakkepost med et stks thundershirt til os.
Gik morgentur, gav hunden morgenmad mens jeg pakkede op. Hunden mente bestemt det måtte være legetøj og nappede lidt i den fordi den fik så meget opmærksomhed af moar..
Nå, på med den. Vi fik nok ikke sat den helt stramt nok, al den pels er lidt besværlig og hunden er ikke vant til tøj..
Kæresten ringer, han er i haven (har været på nattevagt) smider halsbånd på hunden og går ned i haven.
Hunden flipper lige så meget ud som han plejer når kæreste kommer hjem og hopper og danser, ligger og vrider sig på ryggen og leger med pinde.
Op i lejligheden igen, strammer thundershirten ind og giver hunden et tyggeben.. Fjernede thundershirten igen da han havde spist..
Nu ligger han og slapper af.. Planen er at give ham den på et par gange i løbet af dagen, så han forbinder den med noget godt og så må vi se om den har en effekt når det bliver mørkt og fyrværkeriet starter, som er vores problemområde..
Vi er samtidig startet op på bachs rescue remedy dråber i går morges, hvilket jeg umiddelbart tror virker lidt..
I går kom han stadig lidt op at køre da vi gik tur i tusmørket og der kom et brag, men faldt hurtigt ned igen og ville spise et par tørkost stykker hvilket han ellers ikke rigtig vil kort efter brag når vi er på tur..
Overvejer også at smutte ned efter et dap halsbånd, så er vi vist helgarderet så godt vi kan...

Opdatere jer når vi har fået afprøvet den lidt mere..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så kom thundershirten..
  • #1   29. dec 2011 Jamen det må han da aller hjertens gerne! smiley havde ikke forventet/ønsket andet!

    Trøjen er kun indkøbt med formål at hjælpe ham igennem fyrværkeri helvedet..
    Han fik såmænd trøjen på lige inden kæresten kom hjem for at forbinde den med noget rart, hvilket også er grunden til at jeg ikke gjorde noget synderligt forsøg på at få den til at sidde korrekt.. Han er som nævnt ikke vant til at have tøj på så var lidt spændt på hvordan han ville tage det, sådan at være spændt helt ind..

    Vi har nu været ude at gå tur med den på. Synes ikke rigtig der var nogen forskel at spore i hans opførelse, men sjovt nok var der heller ikke et eneste brag, så det er jo svært at bedømme..


  • #2   29. dec 2011 smiley
    Ja jeg må øve mig i at udtrykke mig klart. smiley

    Og ja vi håber også det virker.. Han er som sådan ikke så slemt angst som hos nogle andre skræk historier man har læst, men han er utryg og jeg ønsker ikke det skal blive forværret når det rigtig går løs selve nytårsaften..


Kommentér på:
Så kom thundershirten..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce