{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.850 visninger | Oprettet:

update :D Det er så utroligt :D {{forumTopicSubject}}

Igår deltog jeg i en tråd om Thundershirt!
Efter at have læst tråden, besluttede jeg at jeg med det sammme ville købe den og se om den også virkede på min hund smiley

Problemet er når vi får gæster, her er lidt om hvordan han bliver.
Når gæsten/gæsterne kommer ind af døren, løber Sam ud til dem, hvor han vil hoppe op, begynde at tisse, jeg beder ham om at gå op i sin kurv, hvor han så vil sidde og pive, hyle, trippe, til sidst vil han flyve ud af kurven og over til gæsterne, begynde at hoppe op og tisse.
Jeg vil sikkert prøve at tage Sam over til mig, sidde og prøve på at berolige ham, nusse ham på bryst kassen snakke beroligende, Sam vil sidde og ryste, pive og hyle, og sådan vil det forsætte.

Da vi kom hjem med Thundershirten, prøvede jeg den med det samme på ham, for at se om den passede godt nok, og i aller bedste timing, kom vores nabo ind, Sam stod først lige så stille, gik så pænt over til ham, snuste til ham, var ved at hoppe op, men lyttede straks da jeg sagde nej, han var meget rolig. Naboen kunne kæle for ham uden tisseri.
Naboen kom med en ind i stuen og Sam hoppede stille og roligt op i sofaen og puttede sig op af mig. Senere gik han hen til naboen, da naboen begyndte at kæle for ham, lagde han sig heldt afslappet på gulvet.

Vi var alle sammen fuldstændig målløse!
Han var en helt anden hund! Jeg var så glad at jeg kunne give mig til at tude!
Den er simpelthen fantastisk smiley Jeg kan slet ikke beskrive hvor vildt det var. Den kan virkelig anbefales!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  update :D Det er så utroligt :D
Kommentér på:
update :D Det er så utroligt :D

Annonce