{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.729 visninger | Oprettet:

En update :D {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley

Hvor er jeg ked af at jeg endnu engang har svigtet jer, men sagen er den at min mor, som har cancer, her for noget tid tilbage er blevet opgivet af lægerne, så har simpelthen haft for meget om ørene til at koncentrere mig om dette, de ved ikke hvor langt hun har igen, men de går ud fra at vi snakker flere år. Vi må bare håbe...

Men nu til det lidt sjovere smiley
Jeg så lige indlægget om hjemmesiden og ja den siden er lukket, da det var for dyrt at have den, MEN jeg er i fuld sving med en ny (og forhåbentlig bedre) hjemmeside:
http://www.wix.com/khindsberg/bellatrix

I skal være meget velkomne til at gå ind og kigge (på trods af jeg ikke er nået så langt), men listen vil jeg desværre være nødt til at lave om, så det kan være at jeres hun pludselig har en større eller mindre rolle end før.

Og hvad tegningerne angår, er jeg ikke nået videre en sidst, men arbejder på at komme igang igen.

Selve historien er desværre blevet slettet ved et uheld, så hvis nogen af jer skulle have været så dejlige at have kopieret og gemt de første kapitler af den vil I så ikke være fantastiske at maile dem til mig: v.hindsberg@gmail.com da jeg ellers skal skrive historien om : /

Det var vidst det hele for nu! smiley

Ps. Woah, hundegalleri er blevet lavet om... Det er godt nok noget tid siden jeg har været herinde kan jeg se smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En update :D
Kommentér på:
En update :D

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce