{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.131 visninger | Oprettet:

Min hund har maveproblemer {{forumTopicSubject}}

Jeg har en dejlig Border Collie på nu 4 år, han har altid haft problemer med maven (har ofte, næsten hver anden uge, dårlig mave: opkast, tynd mave og er meget mat i det og har også problemer med vægten: er lidt overvægtig, men har tabt sig meget) og jeg ville høre om nogen har oplevet det samme? Han bliver fodret med barf fordi han absolut ikke kan tåle nogen form for tørkost, andet end en lille håndfuld hver dag, som han får i en godbids-bold om morgenen som morgenmad. Er der nogle kosttilskud man kan give som styrker maven/imunforsvaret eller andet? Er villig til at prøve stort set alt, bare min hund kan få nogle gode år uden disse problemer i så stort et omfang.

Håber på hjælp fra nogen, jeg er helt på bar bund og kan ikke holde flere dage ud hvor han bare ligger og kigger og er dybt ulykkelig! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hund har maveproblemer
  • #1   16. mar 2012 Min gamle hund Buster havde de samme symptomer. Han havde en infektion i hovedet, som bredte sig ned mod maven. Lægerne sagde, at han havde en slags "kræft". Det begyndte også med opkast, og hvor han ingen appetit havde. Han spiste næsten ingenting, selv ikke en gang leverpostej mader, hvilket et er fest måltid for hunde. Jeg vil kraftigt anbefale dig, at tage et smut forbi dyrlægen snarest muligt! Vi kunne ikke nå, at rede Buster...

Kommentér på:
Min hund har maveproblemer

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce