{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.118 visninger | Oprettet:

dyrlæge besøg {{forumTopicSubject}}

Kira skal til dyrlæge i morgen, hun har en dårlig tand, jeg tjekker ellers deres tænder ofte, så jeg ved ikke hvordan jeg har kunnet overse den indtil nu.
I morges som vanlig kommer hun hen for at hilse godmorgen, med den værste morgen ånde ever, fy en morgenfrisker (: Så det første jeg gjorde , da jeg fik øjne, var at kikke på hendes tænder, der sad en tand lidt længere inde end hjørnetanden og var mørk og løs når jeg prikker på den, det må simpelthen være den som udgør den forfærtelige morgen ånde. Den er overhovedet ikke øm, den er garantert helt død, ej hvor synd, det lille pus.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dyrlæge besøg
  • #1   13. jun 2012 øv, ja det er tit noget øv med de tænder, vores får gulerødder hver dag, og oksehudsben ind i mellem, men stadig skal vi holde øje:( pøj pøj med det lille pus.

  • #2   13. jun 2012 Øv da! Er det en mælketand hun ikke har tabt?
    Men da heldigt den ikke er øm...

    Bruger også selv oksehudsben og rå okseknogler til forebyggelse af tandproblemer - og 7-9-13 - ingen dyrlægebesøg på den bekostning endnu! :o)


  • #3   13. jun 2012 Nej det er ikke en mælketand, dem har hun skiftet for flere år siden, det er en blivende tand, som så ikke er blivende ret meget længere end til kl. 9 i morgen tidlig. Kira får råt kød og ben, men hun er bare så utrolig doven, det begrænser sig til hvad hun gider at arbejde for at knase ben, hun er generalt meget speciel vedrørende alt, men det er nok derfor jeg elsker hende så højt smiley

  • #4   14. jun 2012 Det var desværre mere omfattende end jeg troede, det viste sig at hun havde 2 mere tænder der ikke var raske, det var hendes knuse tænder, så der røg ialt 3 tænder, sikke et krater i munden, det så helt vildt ud, stakkels lille hund, hun er selvfølgelig på smertestillende og pencillin, ser bare super sølle ud, når hun ligger på sit varme tæppe i sofaen. Så kg. prisen røg igen godt op på hunden, tror vi ligger godt over 11.000 kr kg nu, smiley sikke en skat smiley Godt man elsker dem så højt, for det er bestemt ikke med bank fornuften man betaler.

  • #5   14. jun 2012 øvøv træls for hende:( - dækker sygeforsikringen ikke?? - det er jo lige før hun skal sove i et pengeskab:)


  • #6   14. jun 2012 Orv - det var en pebret lille hund da... Håber du har sygesikring på hende, som Karin skriver...
    Men god bedring til det bette pus! :o)


  • #7   14. jun 2012 forsikringen dækker kun ved tilskadekomst, ikke ved rådne tænder åbenbart.

  • #8   15. jun 2012 øv, men det er nok en af de kære race-forbehold der gør sig gældende, for jeg ville da synes det kunne gå under 'sygdom':(

  • #9   15. jun 2012 det er ikke noget at gøre med racen, den dækker ikke tandpleje, kun ved ulykkes tilfælde desværre, hvis andre har haft succe med at få deres forsikring til at betale, vil jeg meget gerne høre hvad de har gjort, for regningen lød da på 3000kr, så det havde da været dejligt, hvis man kunne havde brugt ens forsikring, som man jo pænt betaler en mindre formue for.

  • #10   15. jun 2012 Ja, har heller ikke rigtig forstået meningen med de sygeforsikringer til hunde... Må indrømme jeg ikke har tegnet en på nogen af mine. Syntes det ser nærmest umuligt ud at få dem til at dække noget som helst - så hellere spare de penge og selv betale regningen når den kommer. :o/

  • #11   15. jun 2012 Det skal dog lige siges at Kira har været gennem en CT-scanning og en rygmarvsprøve og nogle blodprøver, og der betalte mit selskab helt uden problemer det de skulle, så ikke noget der. Regningen for dette i marts i år lød på 9200kr,og jeg skulle selv betale de 25%, så det var en fantastisk hjælp.

  • #12   15. jun 2012 Ah ok - ja det er da dejligt så. :o)
    Må jeg spørge hvorfor hun skulle have taget de prøver?


  • #13   15. jun 2012 hvor er du forsikret??


  • #14   15. jun 2012 Jeg blev henvist til århus dyrehospital af min egen dyrlæge fordi hun var begyndt at få kramper, så for at være sikker på at det var epilepsi, skulle hun ct scannes for at udelukke en tumor i hjernen, så fik hun taget en rygmarvsprøve for at udelukke menigitis, hun fik taget blodprøver for at tjekke blodsukker. De var alle som de skulle være, så hun har altså epilepsi. Men sikke dog en omgang, havde sagt nej til disse prøver hvis ikke jeg havde haft en forsikring, for det er simpelthen for dyrt, men set i bakspejlet, havde det jo heller ikke gjort en forskel, da vi kom til samme konklusion som min egen dyrlæge sagde fra starten.
    Jeg har forsikring i IF, ikke fordi deres har ret gode betingelser, men jeg hænger jo ligesom fast i dette selskab, der er ikke andre der har lyst til at overtage Kira. Det der er super dårligt ved IF, er at den kun dækker indtil 10 år, og jeg håber da bestemt at mine bliver noget ældre, men så må jeg jo bare spare op, og krydse fingre og håbe på at det hun skal fejle det kommer inden da.


Kommentér på:
dyrlæge besøg

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce