{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Dyrlæge besøg
  • #1   13. aug 2017 Nogen hunde elsker dyrlægen og andre hader dem. Min Boston skriger af glæde hver gang han ser hans dyrlæge, min gamle amerikaner blev fornærmet hvis hun så dyrlægen og han ikke tog hende med ind i på klikke, min sheltie elsker dem også og Boston har fået en finger i røven så mange gange, stukket en million gange.. amerikaner fik fjernet halen som gik betændelse i, blev stykke hver mdr pga allergi. Sheltie har haft et skadet ben, og hader at blive stykket men elsker dem alligevel.

    Så min blandning Jackline. Hun hadede dyrlægen, hadede nåle og bed efter dem hvis jeg ikke holde hende når de stak. Måtte løfte hende inde og hun er dem af dem alle der kommet der mindst for dårlige ting.. hun gad heller ikke alle mennesker, så kun mig.

    Så tror det kommer an på hunden og dyrlægen. Men vil søger for jeg synes det var fedt at være der og man altid får mad der, hvis det er det hun synes er fedt..


  • #3   14. aug 2017 Lens: ja mange tror de er som de franske, overhoved ikke. Nogen af dem hænger end da på væggene hvis de ikke få lov at lave noget og så bliver de kreative, som min den anden dag, da han åbnede en bøtte med 500 g foder og åd det hele, ved at bruge nogle spand på gulvet til at komme på trimmebordet.

    Min veninde har to typer en langbenede tynd model og en lavstammet og tynd i det, min hanhund er til den store type men ikke den tunge af dem. Men skal nok skrive næste gang jeg er i Viborg med min smiley


  • #5   14. aug 2017 Min er 36 ved skulderen

  • #7   14. aug 2017 Jeg har aldrig haft en hund som var bange for at komme til dyrlægen, og Taliban som jeg har nu elsker alle dyrlæger, selv om hun virkelig ikke har grund til det med alt det hun har været udsat for som hvalp.

    Besøg din dyrlæge med jævne mellemrum uden at hunden fejler noget. Og når i er der, så sørg for at de søde dyrlæger/veterinærsygeplejersker rundhåndet deler lækre godbider ud.

    Sæt din hund tit og ofte op på et bord, hvor du undersøger ører, tænder, negle, ja over det hele og husk at beløn.
    Få også andre til at undersøge den mens den står på et bord.
    Kan du få lov til også at stille den på et bord fremmede steder og få fremmede til at undersøge den, er den helt i top


  • #8   14. aug 2017 Ejers gøren og laden ifm dyrlægebesøg har stor indvirkning på, hvordan hunden oplever det. Er ejer nervøs, usikker og/eller overpylret, så smitter det straks til lille fido. Men der er selvfølgelig flere grunde til problemer.
    Jeg ved ikke, om Chili er bange for dyrlægen, men det omvendte er tilfældet. Det ved jeg smiley


Kommentér på:
Dyrlæge besøg

Annonce