{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
858 visninger | Oprettet:

Virkning af BARF? {{forumTopicSubject}}

Så faster vi, for at påbegynde BARF fodring fra imorgen. Først og fremmest er vi spændte på, hvad Douglas siger til maden (han sad helt urokkelig, da jeg blandede poserne tidligere smiley ) og samtidig er vi riiigtig spændte på, om maden også har noget at sige i forhold til hårsækmiderne.

Jeg har kun hørt godt om det, men kunne godt tænke mig at høre flere gode historier, så jeg forhåbentligt har noget at se frem til smiley

Hvordan fodrer I? Køber I det ved forhandlere eller "laver det selv"?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Virkning af BARF?
  • #1   11. jul 2012 Hvor spændene Louise smiley Hvad har du købt af kød til ham?
    I forholde til hårsækmiderne skulle det jo ikke have nogen betydning da han gerne skulle være behandlet og ikke være angrebet længere?

    Den positive virkning det kan give er at de får et bedre immunforsvar i forbindelse med flere protiner og anderledes fodring. Og beder immunforsvar er jo lig med at hunden har nemmere ved at hjælpe med at bekæmpe sygdomme som fx forkøelse og hårsækmider mm smiley

    Jeg køber noget og blander noget selv.. jeg bruger det der hedder: Rigtig hundemad og det fungere Siff rigtig fint på. Jeg kan mærke den forskel at Siff blev mere aktiv efter vi begynde at barfe. dog får hun også tørkost.


  • #2   11. jul 2012 Jep, så hopper vi også med smiley Han er selvfølgelig i behandling - har dog ikke været til kontrol endnu, men håber netop på at maden kan bidrage til en forbedring generelt smiley

    Vi har én forhandler i byen, hvor vi fik rigtig god hjælp. Vi har købt til 2 uger ca, hvor poserne er med ret grove stykker - synes jeg. Der er bl.a. Oksekallun, fjerkræ, oksebrusk og blandet indmad, mener jeg, det blev til. Faktisk gav de en brochure med rigtighundemad.dk, så det er jo måske det samme?

    Jeg synes, at det virker lidt som en uoverskuelig jungle, som man skal sættes ind i. Hvad må man - hvad må man ikke?
    Batdog - hvad gør du, når du køber ved slagter, dagligbutik mm? Giver man så samme mængde af noget kød - eksempelvis en fersk kylling? smiley
    Håber at Douglas' mængde af efterladenskaber indskrænkes, da han også leverer ret meget - er nærmest ved at være helt skør af så meget, han vil af med smiley


Kommentér på:
Virkning af BARF?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce