{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.589 visninger | Oprettet:

Overvejer at stoppe.. {{forumTopicSubject}}

Ja det er egentligt ikke med min gode vilje, men alle siger efterhånden at jeg burde stoppe med at give barf, nova, min golden har haft dårlig mave nu i uafbrudt to uger, altså så slemt at det ikke kan samles op med en pose, det er faktisk bare tyndt slim.. og hun har fået en hel tube zoolac af de store, uden virkning.. hun har i snart 3måneder on/off døjet med dårlig mave..
Da vi boede i nordjylland og købte råt ved utika havde hun ingen problemer, men det er somom hun ikke kan tåle det jeg køber hernede..
Eller jo der er problemer med håndskåret, når hun har fået det går hun rundt og siger gylpelyde i op til et døgn efter, det er ret ubehageligt at gå og høre på..

men hvor meget skal man kæmpe for at holde hunden på barf?

Imod dårlig mave og venner og familes kritiske blikke der kun spørger om man ikke burde stoppe med det og ikke høre, at hunden virker mere afbalanceret og mæt på barf, eller at hendes pels er smukkere og øjnene klarere..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Overvejer at stoppe..
  • #1   17. jun 2011 Jeg mener jo, at hundens trivset kommer først.

    Om det så er råt, hjemmelavet eller tørfoder hunden får.

    Men har du fået undersøgt hendes afføring og hendes selv, om der er nogle bakterier eller andet i?


  • #3   17. jun 2011 Selvfølgelig kommer hundens trivsel i første række. Jeg har selv prøvet forskellige "mærker" af barf, da jeg startede for snart 6år siden. Noget ville hundene ikke spise, noget fik de dårlig mave af. Jeg fandt det mærke, som begge hunde er glade for, og har fortsat med det. Nu har jeg ingen problemer overhovedet. Hundene stortrives og har det godt. Men det absolut vigtigste er at holde øje med hunden og se hvordan den trives. Jeg håber, du finder den rigtige løsning smiley

  • #5   17. jun 2011 jeg har ingen problemer med det jeg køber men har også prøvet andet produkter som gav problemer. jeg køber det hos allergifoder i århus syd og det er sjovt nok det bedste jeg har fundet og det billigste sted jeg har fundet af dem jeg har prøvet

  • #6   17. jun 2011 Rainbow - hvor køber du kød henne nu?

  • #7   17. jun 2011 Tak for alle svarene smiley
    Jeg købte noget menneske kød.. Nej det lyder forkert, jeg købte noget svinekød som er produceret til menneskemad smiley i går.. og hendes mave virker meget bedre i dag, hun har ikke pruttet eller skulle ud i nat, og det er først her til aften hun har lavet nummer to, så nu er jeg endnu mere sikker på det er dette "mærke"

    Jeg har købt denne portion ved en dyrebutik i kollund, min mors hunde får det dernede fra og har det fint med det (men det er også de to hunde jeg tidligere har nævnt overlever at dagligt få rå kartoffel, nødder, chokolade, vindruer og en hel del andre giftige ting)
    Men den forrige portion var noget der blev leveret fra en foder shop på nettet, og der køber jeg ikke fra igen, jeg fik mail om at det var afhentet på lageret fredag aften og jeg modtog det halvt optøet tirsdag morgen..

    Hvor køber I barf henne og hvilket "mærke"? hvis i ikke vil skrive det i tråden må i gerne sende pb'er men jeg vil gerne vide lidt om hvor man kan få hvilke mærker og hvad I har god/dårlig erfaring med smiley


  • #9   18. jun 2011 som nævnt køber jeg hos allergifoder.dk og de har produkter fra Danmark til meget rimelige priser. har lige købt ind til 20 pr kg som ikke var tilbudspris. de har også større stykker som man betaler mindre for og så selv skal skære ud smiley

  • #10   19. jun 2011 Hej Jeg køber også lidt i Avifauna men min den store kan godt have meget løs afføring, derfor køber jeg kun lidt dernede en gang imellem og så ellers fra wetcure og rigtig hundemad. Hvis du er intereseret kan du skrive en pb til mig så kan jeg hjælpe dig med hvem og hvor jeg køber måske eventuelt købe lidt ind sammen da jeg er heldig at have en ok rabat. Jeg bor i uge imellem tinglev og Åbenrå

Kommentér på:
Overvejer at stoppe..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce