{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.076 visninger | Oprettet:

Foderskift {{forumTopicSubject}}

Er der nogen er jer der kender eller bruger det foder på frost der hedder nuggets komplet (barf) ??Mine hunde har ikke prøvet barf før.
Jeg har læst at man skal have en sygeplejeske til at tjekke hundens helbred og lave en kostplan hvis hunden skal på barf.
Men er det også nøvendigt med nuggets komplet, kan mine hunde bare starte på det uden kostplan,?? men hvor jeg selvfølig selv varier de muligheder der er. Min store hund har allergi.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foderskift
  • #1   3. aug 2012 Hvorfor pokker skal hunden sundhedstjekkes hvis man vil barf´e???
    Er det ikke "bare" et foderskift som alt andet? :o/


  • #2   3. aug 2012 Det har jeg læst flere steder, men det er nok fordi det er råfodring. Er der nogen af jer der barf'er og kender nuggets komplet. min ene hund er en hvalp på 8 måneder og den anden har allergi. De er ikke så glade for det de for nu olivers og roal canin.
    Jeg vil meget gerne høre jeres erfaringer med Barf.


  • #3   3. aug 2012 Hej Karin
    Tak for svaret, det lyder ikke som noget mine hunde skal prøve. Min store hund har heldigvis kun en mild allergi men vi ved ikke hvad han er allergisk for. dyrelægen mener det kan være foderallergi han fik markus muhle koldpresset da hans allergi startede nu for han oliveres seletec fish og 7 pumpetryk lakseolie hver dag det hjælper Før havde han kløe og vaskede sig meget og havde svamp ved poterene. Men han er ved at være træt af olivers foder så jeg ville prøve at skifte. Jeg har også tænkt på det der hedder fish4dogs fordi jeg tror ikke vi har fryseplads til barf så skal vi vist først købe en fryser til.


  • #4   3. aug 2012 Et alternativ til Wolfsblut kunne måske være Sams Field?
    Der er kylling, majs, gulerødder, kartofler, lakseolie, æbler, tomater og ølgær i.
    Har brugt det til mine i et par måneder nu - og de er meget tilfredse med det. :o)


  • #5   4. aug 2012 Tak for svarene smiley
    Wulflblut har vi prøvet. Det kan Tim ikke li' .Men jeg vil da prøve at se på de andre forslag i kommer med. Overvejer stadig fish4dogs det er dyrt men hvis det er godt og mine hunde kan lide det er det jo det vigtigste.


  • #6   4. aug 2012 HK foder holder godt nok ferie lige pt - men de leverer det gratis... :o)

  • #7   4. aug 2012 Ok takker for oplysningen det ser jeg lige på smiley

Kommentér på:
Foderskift

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce