{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
359 visninger | Oprettet:

Foderskift {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen

Jeg har et par spørgsmål til panelet smiley

Jeg har lige skiftet min 7mdr. kromi dreng over på Essential - The beginning. Han har være 100% på foderet i ca. 7 dage nu. Men han prutter helt vildt meget! Han er ellers ikke specielt sart i maven overfor snacks/ben osv.

Så spørgsmål 1 lyder: Hvor længe venter i med at beslutte om et nyt foder fungerer for jeres hund?

Spørgsmål 2: Hvordan skifter i foder? Pludseligt eller gradvist.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foderskift
  • #1   14. nov 2017 Jeg skifter foder tit, gør det fra en dag til den næste, mine hunde får for det meste 2-3 slags foder af gangen, så de fx får en slags mandag en anden tirsdag m.m, jeg bruger sjælent det samme foder i flere dage i træk;) mine hunde fungerer ikke på kornfrit, de får mavebøvl og taber sig, kan slet ikke holde energi og vægt;) jeg bruger normalt altid det jeg har og fungerer det ikke køber jeg bare ikke den slags igen;)

  • #2   14. nov 2017 Mine hunde har altid været vant til at få alt muligt, så de har ikke sart mave.
    Jeg barfer så det meste af tiden, men giver også tørkost.
    Og lige som Bodil, så har jeg flere forskellige slags, som jeg skifter imellem.
    En slags i dag en anden slags næste dag, en dag med vådfoder, en anden med noget lammekød, okse, kylling eller hvad jeg nu lige har fisket op af fryseren.
    Jeg gider jo hellere ikke spise det samme hver dag, så hvorfor skal hunden.




Kommentér på:
Foderskift

Annonce