Leger efter et måltid.. Leger efter et måltid..
Starter lige med at undskylde hvis alle mine mange indlæg er lidt irriterende, men jeg er så bange før at gøre noget forkert her i starten..
Men sagen er den, at når Sisqo har spist sin mad, bliver han helt høj af alt den lækre mad så han begynder at rende rundt og lege, enten med legetøj eller bare sig selv, jeg prøver selvfølgelig at få ham til at slappe af, og det virker for det meste men der går lige noget tid og efter en 5 minutters tid ligger han sig også ned og slapper af.
Men har han spist et måltid mad hvor han har fået ben, så kommer det altså op igen hvis han begynder at løbe rundt. feks i dag har han spist kalkunhals og kyllingeoverlår , han begynder at løbe rundt og jeg siger bestemt nej tager hans legetøj og beder ham ligge sig, jeg kigger væk to sek for lige at se noget og så kaster han det hele op.
Har kun oplevet det når han har gnasket ben at det kommer op igen, men han spiser også benene rigtig hurtigt.
Mit spørgsmål er bare gør jeg noget forkert? hvis ja hvad kan jeg så gøre anderledes?
Skal jeg evt fjerne legetøjet allerede inden han får mad, så det ikke frister?
MVH Trine og Sisqo
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1466 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 30 Svar: 30.014
sep 2010
Følger: 10 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 35 Svar: 254
men jeg tænker det er jo ikke fordi han finder et roligt sted at kaste det op igen, han tager sine ben med ind i stuen hvor jeg er så står han der og spiser det render lidt rundt og kommer tilbage til hvor han spiste det og her samme sted kaster han det op spiser det og falder så til ro
sep 2010
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 102 Svar: 972
sep 2010
sep 2010
Så længe vi ikke bad ham være aktiv var det helt okay..
Og at det var meget normalt når mavesækken blev for hurtig fyldt op at det lige skulle op igen, og måske det var bevidst at han lige fik gang i maven for at hjælpe det op og få det spist langsommere næste gang:D lidt klamt, men hvis et ikke er "farligt" for ham, og man kan sige han fjerner det selv igen, så skal jeg jo bare lige køre en klud over gulvet bagefter
feb 2008
Følger: 39 Følgere: 36 Hunde: 1 Emner: 343 Svar: 3.609
jul 2011
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 11 Svar: 178
Leger efter et måltid..
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside