Råfodring/barf-gruppen

Råfodring/barf-gruppen

Medlemmer: 733
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af brændeovn 3.000 kr.
  • VVS - gulvvarmestyring mm (Uponor C-56) 3.000 kr.
  • Opvasker pumper ikke vandet ud 1.000 kr.
  • Skift til vinterdæk 517 kr.
  • Vaskemaskine, køleskab mm. 1.500 kr.
  • Hjulskifte 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kallun...
  • #1   4. aug 2012 Så vidt jeg ved må de få kallun, 2-3x om ugen da kallun dels betragtes som skånekost, og dels er med til at styre de enzymer i mavesækken hunden skal bruge til at kunne fordøje de andre ting hunden skal have... smiley

* Det er så i hvert fal det jeg har fået af vide fra de barf forhandler jeg handler kød hos.

• #2   4. aug 2012 Ja nemlig smiley

• #3   4. aug 2012 Okay tak vil jeg prøv smiley

• #7   4. aug 2012 Hej med jer. Min Felix får kallun hver dag. Halv kallun og halv okse el andre ting. Men halt af hver. Aldrig dårlig mave og altid en glad hund. Det er også en barf forhandler som vi er blevet vejledt af. Husk ben hver dag. En anden ting som er godt at vide : det er bedst at give sin hund mad to gange om dagen, for at forebygge vendemave. Har læst en masse om det i forummet 0m alaskan malamute, men det gælder alle hunde.

• #9   5. aug 2012 Bailey fik ikke kallun før hun var 4 md og efterfølgene får hun ca hv anden uge.
    Der er ingen næring i kallun som sådanne og det går ind under indmad altså ca 10% om ugen incl lever og andet indmad.

Jeg ved godt at der er nogle forhandlere der siger at Kallun bare er så godt og at de anbefaler at man giver en hel del, men det er ikke nødvendigt og hunden har bedre af at få forskelligt kød i stedet.
    Min den voksne får også kun kallun ca hv anden uge.

Kommentér på:
kallun...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce