Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af elpære 250 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.250 kr.
  • Cleaning 205 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Samling af ikea kommode 700 kr.
  • fjerne ukrudt 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kallun
  • #1   18. nov 2012 Hvor meget okse, kylling, svin, gulerod er godt? smiley

Tror ikke du får et fornuftigt svar, med mindre du uddyber... du vil give kallun - Er det som godbidder, foder, supplement til foder, fordi hunden ikke kan tåle andet? - og er det overhovedet godt for hunden?

- og så er det måske også vigtigt at nævne hundens størrelse, hvis du tænker i hvor mange gram den skal have?

Jeg vil ikke kunne svare på det alligevel, men det kan være, der så er nogle andre, der kan...

• #3   19. nov 2012 Kallun - er det ikke komave

• #4   19. nov 2012 Jeg giver Albert kallun ca hver 14 dag.

• #7   19. nov 2012 det er som tilskud til det daglige foder. jeg manglede energi i min hund og fik anbefalet at prøve at give kalkun som tilskud. jeg giver ca 250 g kallun dagligt og ca 150 g tørfoder. jeg har givet hende det i 3 mdr og der er mærkbar ændringer og det er meget positivt! jeg har så læst flere steder at det er alt for meget osv. hun vejer ca 28 kg og er en rigtig glad hund som har fået en del mere energi. men er det alt for meget og hvad skal jeg forholde mig til?

• #10   20. nov 2012 jeg fik fortalt der jeg køber at kallun er bedre end andet råt kød. de sælger også ko gris og lam så vidt jeg husker. men fik fortalt at kallun ville give mest. men det så helt forkert? skal jeg hellere gå over til det andet kød og give mindre portioner?

• #14   20. nov 2012 tak for hjælpen alle herinde. jeg blev lidt klogere:-)

Kommentér på:
kallun

Annonce