{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvalp, piver så snart bil starter??
  • #1   29. sep 2012 Der har jeg været med min hvalp på nu godt 6 måneder.
    Jeg tænker at du må tage den med ud på en laaaang køretur, så den simpelthen bliver så træt til sidst, at den holder mund.

    Mayday, som min hund hedder, skreg i starten, men hun er kommet over det.

    Tag hørepropper i og kør en laang tur smiley

    Håber der snart er ro i bilen smiley

    Anette


  • #2   29. sep 2012 oka tak smiley


  • #3   30. sep 2012 Det lyder som om din hund ikke er tryg ved bilen... Jeg ville vælge at tage en masse godbidder med og det eneste du så skal koncentrere dig om, er at aktivere din hund så længe i er i bilen.
    Start gerne med blot at tage hunden med ud i bilen, uden at køre. Når den ignorerer at være i bilen og spiser godbidderne - så prøv at starte motoren, men igen uden at køre. Når det også går godt - kør en LILLE tur. Sådan fortsætter du indtil hunden er vant til/ligeglad med at køre bil. smiley

    Det er i hvertfald mit forslag. smiley


  • #4   30. sep 2012 oka tak.. synes bar det er underligt for det er ik et problem at kører i bil hvis han ligger i nakken af mig og buret er som sådan heller ik noget problem men så snart han kommer i buret i bilen så hyler han?:/

  • #5   30. sep 2012 Så det er kun når buret er i bilen?
    Kan du sidde så du kan snakke med ham, mens han er i buret og det er i bilen?
    Måske lade være med at lukke lågen til buret og lade være med at køre...men give ham godbidder i buret og så ellers samme smøre som ovenover... smiley


  • #6   30. sep 2012 ja kun når han er i buret i bilen..
    oka det må jeg prøve smiley


Kommentér på:
Hvalp, piver så snart bil starter??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce