1.347 visninger
|
Oprettet:
Ny admin {{forumTopicSubject}}
Det ser ud til M har slettet sig selv så gruppen skal ha en ny admin så den ikke slettes.
Så hvem kunne i forestille jer skulle være det i stedet for.
Jeg mener sådan en som Keld vil være oplagt da han er den med størst viden inden for emnet.
Hvad siger i andre ?
aug 2008
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 10.257
jul 2010
Følger: 18 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 210 Svar: 3.350
aug 2008
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 10.257
okt 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 138 Svar: 2.076
feb 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 9 Svar: 438
okt 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 138 Svar: 2.076
feb 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 9 Svar: 438
dec 2006
Følger: 36 Følgere: 40 Hunde: 3 Emner: 70 Svar: 1.162
mar 2007
Følger: 51 Følgere: 75 Emner: 250 Svar: 10.583
feb 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 9 Svar: 438
jul 2011
Følger: 13 Emner: 58 Svar: 259
en skam en skam
men håber da vi damper videre her :))
jul 2010
Følger: 18 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 210 Svar: 3.350
Sletter man sig forsvinder man helt, alle tråde lavet af en forsvinder og alle indlæg forsvinder.
Så det er lavet som lidt provokation over at alle tråde som M har været i vil nu mangle hans indlæg, hvor jeg mener HG burde lave det som min er nu
Ny admin