{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lille shiba hjælp.
  • #1   17. maj 2013 Hvad er mål og vægt på din?

Du kan gå på DKK og se racestandarden smiley
    Der står både mål og vægt.

Der findes ikke dværgshibaer, men en shiba kan jo afvige fra standarden, hvis der er avlet på ikke racetypiske forældredyr ..

• #2   17. maj 2013 jeg har mål og vægt derhjemme skriver det lige ind i aften

jeg har kigge på den hjemmeside. men det jo kun højde når de er helt voksen 40cm tænkte hvad der var normalt som et år. men det nok ikke noget jeg kan finde ud af at vide så må jeg vente til han er fuld voksen.
    han har stamtavle så det er jo fuld voksen forældre han har.

• #3   17. maj 2013 Taiko (min) var færdig med at vokse i højden, da han var 1 år..

Selvom hans forældre har stamtavle, er det ikke sikkert, de er racetypiske smiley

• #4   17. maj 2013 Jeg kan næsten se, han er fra kennel Zig zag.
    Så er hans forældre ikke godkendt på en DKK udstilling, og derfor kan du ikke regne med, de er inden for DKK's standard ..

Jeg har set andre hunde fra kennel Zig zag, og de er alle små i str. ift. standarden

• #5   17. maj 2013 undskyld men der mange ord jeg ikke helt forstår der ??

du siger racetypiske ??
    og så siger du hans forældre ikke er godkendt på ddk udstiiling ?
    skal de ikke være det ?? det har jeg forstået når jeg har læst om det ??

hvor er din skønne shiba fra ??

• #6   17. maj 2013 Ja racetypiske, vil sige om de ligner racen, ud fra den standard der ligger på DKK's hjemmeside.
    De avler med DHL stamtavle, derfor kan de ikke godkendes på en DKK udstilling, fordi DKK ikke anerkender DHL.

Hvis man avler med DKK stamtavle (som jeg foretrækker :o) ), så skal de godkendes på en DKK udstilling.

Min er fra Kennel Heoks, men de avler vist ikke shiba'er mere.

• #7   17. maj 2013 balous far er dansk campinon .?
    så han har været udstille her i dk.
    jeg vil lige tage hjem og kigge på min stamtavle kan jeg se noget der hvad for en jeg har om det DHL eller DKK ?? smiley

• #8   17. maj 2013 Jeg har en veninde der har en lille shiba han er 1,5 årbog vejer 8,5 kg, ved ikke hvor høj men lille er han smiley han er fra Norge. Alle racer kan vel være dværg.
    På billedet han 14 mdr. godt nok er cos stor men inu er lille smiley

profilbillede
  • #9   17. maj 2013 Syns ikke balou ser så lille ud på billederne smiley

• #10   17. maj 2013 Fordi han er dansk champion er det ikke ensbetydende med han er udstillet i DKK smiley
    Men han kan godt have DKK stamtavle og moren ikke har og de derfor har DHL stamtavle ..
    Der er stor forskel på de to klubber ..

• #11   17. maj 2013 Så lige han er fra ansager, så er det nok kennel zigzag altså dhl.

• #12   17. maj 2013 Ja han har DLH stamtavle har tjekke nu. Balou han vejer 9 kg Jannie højde har jeg ikke lige fået taget . . Men kunne godt tænke mig at komme til udstilling med ham så skal jeg snakke med DLH?

• #13   17. maj 2013 K&T jeg går lige ind og læser på de to forskellige stamstavler:)

• #14   17. maj 2013 Ja du skal snakke med DHL ..
    Men det burde du kunne læse på deres hjemmeside.

• #15   18. maj 2013 Hej Jannie jeg har målt balou han er 35 høj og vejer 9kg . Ved du hva din venindes var ?:)

• #16   18. maj 2013 Det passer nok meget godt på inu, bette skid smiley

• #17   18. maj 2013 Bette frække skid smiley

• #18   18. maj 2013 smiley

• #19   20. maj 2013 DHL og DKK er to forskellige klubber. I virkeligheden kan alle lave en kennelklub, og lave en stamtavle, det handler jo om hvad der ligger bag ved tavlen.
    DKK (dansk kennel klub) er den største og er den eneste der er FCI-anerkendt.
    FCI er dem der står for at lave de racestandarter K & T henviser til, og de anerkender kun én klub i hvert land. Disse racestandarter gælder så for hundene i alle de FCI anerkendte klubber, og derfor bør en shiba med DKK stamtavle være avlet til at leve op til de samme krav som en med SKK (Svensk kennel klub) fordi begge klubber er FCI anerkendte. Det er også derfor man med DKK tavle kan udstille i andre lande - fordi man udstiller efter samme regler/standarter.
    Hvilke racestandarter man bruger til DHL hunde ved jeg egentlig ikke, jeg vil tro man har sine egne, men jeg ved det ikke.... Jeg ved heller ikke om der findes DHL klubber i resten af verden, men jeg tror det ikke. Så vidt jeg ved er DHL en forholdsvis lille kennelklub i forhold til DKK.

Kommentér på:
lille shiba hjælp.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce