Border Collie

Border Collie

Medlemmer: 217
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
1.079 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Vinterdækken? Vinterdækken?

Hej alle kære hundeejere smiley

Jeg er lige ved at shoppe en hurtta sele til min lille Aussiehvalp. Så tænkte jeg..... Har BC og Aussier brug for et dækken/regnfrakke om vinteren? Umiddelbart ville jeg ikke tro det, men da hurtta bruger begge hunderacer som model,vil jeg da lige høre jeres mening og erfaring.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vinterdækken?
  • #2   25. sep 2013 Oki... Ja for på gåturene er de jo aktive og kroppen er varmet op. Dejligt med noget personlig erfaring...

• #3   25. sep 2013 mine har også Zweep er også meget tynd i pelsen så han har masser dækkener alt efter hvor varmt og om han er våd. med det er mest til når han er i bilen eller vi venter når vi lave agillity han har også et regndækken til gå tur om vinter når han skal gå i snor

• #4   25. sep 2013 Mine får på når de er færdige med at træne og skal i bilen, eller hvis de holder pause i mellem træning, så de ikke bliver for kolde.

• #5   25. sep 2013 Hvad for et dækken bruger i så?

Jeg synes hurttas vinterdækken er super lækkert fordi det sidder så skrædersyet på hundens krop, og hunden let kan bevæge sig i det. Men synes det er mange penge til en hvalp som kun bruger dette en sæson. smiley hi hi... Men på den anden side er det bedste ikke godt nok til prinsessen smiley fniiiis

• #6   25. sep 2013 Hurtta passer overhovedet ikke på mine de er alt for store rundt om maven. jeg har kun back on track.og mine hunde får det når de er et år og en til da er det bare nogle billige de bruger

• #7   26. sep 2013 Jeg har også et til Nessie. Hun er også helt tyndhåret og har næsten ingen underuld. Jeg har et fra Buster, som sidder rigtig godt på hende og så er de ikke så dyre igen.

• #8   26. sep 2013 Jeg har virkelig mange dækkener! Samtlige Back on track har jeg - bruger den før og efter træning. Så har jeg et dækken til når hunden er våd og et Hurtta Ultimate Warmer. Hurtta-dækkenerne sidder generelt ikke super på bordere, med undtagelse af Ultimate Warmer.
    Når man har en aktiv brugshund, synes jeg det er vigtigt at passe godt på den - især ift. opvarmning og nedkøling.

• #9   26. sep 2013 Ultimate Warmer passer heller ikke til zweep men det gør Back on track nu heller ikke han er bare for lang og tynd

• #10   26. sep 2013 Siger du at Spot er en prop??
    Ej okay, det er han også lidt smiley

Håber altså virkelig at den kommende hvalp kan passe bare et par af de 200 dækkener jeg har, så jeg ikke skal købe nye!

• #11   26. sep 2013 smiley måske ikke en prop smiley men han er nok lidt korter end zweep. har lige målt ham
    Zweep og Cody i( )
    62 (65) cm fra skulderbladet til halerod 62 (55) rundt om brystet og 39 (37)rundt om halsen.

• #12   26. sep 2013 Ja, Spot er lige omkring 53-55 i ryglængde. Der er godt nok forskel! Han er bare kompakt, er han smiley
    Og lidt prop-formet, men det siger jeg ikke til ham! Han tror selv han er en gazelle, så jeg lader ham blive i troen!

• #13   26. sep 2013 Tia havde dækken de første to vintre, men har ikke behov for det mere. Daisy ville få hedeslag med dækken på smiley

• #15   24. okt 2013 Jeg tror heller ikke Icon kommer til at bruge så meget dækken, han er ret pelset nu, men et BOT netdækken til mellem træning får han altså på, heldigvis uden al for stor protest smiley

Kommentér på:
Vinterdækken?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce