{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.229 visninger | Oprettet:

Opfølgning på barf {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Dette er bare et par opfølgningsspørgsmål, som jeg håber i vil svare på.

Milo har nu været på i ca. 3 mdr., og jeg syntes det går godt. Han er desværre begyndt at klø sig lidt igen, og lige som bide sig lidt. Men det er blevet bedre, og jeg har det bedst med at give ham råt, frem for tørkost.

Umiddelbart vil jeg tror han ser normal ud, men hvordan ser jeg om jeg fejlernærer ham? Han får jo carnibest øko fuldfoder hver morgen, og forskeligt kød om aftenen. Der er også ben i carnibest, så han får ikke sååå meget ben igen i sin aftensmad - og umiddelbart syntes jeg bare, han trives bedst uden så meget ben??

Jeg har fået af vide, at får han råt, så får han orm. Det har jeg så aldrig hørt om. Er det rigtigt?

Carnibest er jo et fuldfoder, kan han leve udelukkende af det, uden at blive fejlernæret?

Jeg tror faktisk han er sulten nogen gange, så her forleden kværnede han en halv agurk smiley - men grønt er også sundt jo smiley Jeg tænker det er ok at give ham grønt indimellem.

Hvad bruger i andre som godbidder? Det mangle jeg godt nok.Både til træning, bad, negleklip også. Det er lidt ulækkert at jonglere rundt med små leverstykker..

På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opfølgning på barf
Kommentér på:
Opfølgning på barf

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce