777 visninger
|
Oprettet:
Tilmeldt:
8. aug 2006 Følger: 20 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 121 Svar: 1.473
Hvorfor blev det en golden?? {{forumTopicSubject}}
Ja...Hvorfor valgte i en Golden??
Vi valgte en golden retriever fodi, men kæreste er vosket op med denne race, og jeg har altid godt kunne tænke mig en:)
Hvorfor vi så endelig valgte netop denne race er på grund af dens sind, udseende og det er en hund man kan mærke omkring sig. Og så er de utrolig menneske glade:)
jan 2006
Følger: 34 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 95 Svar: 749
aug 2006
Følger: 20 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 121 Svar: 1.473
Og nej vi har ikke kun taget efter udssendet:)... Også fordi det er en hund der kræver noget af dens ejere og det er bare dejligt:)....
aug 2006
Følger: 20 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 121 Svar: 1.473
jan 2006
Følger: 34 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 95 Svar: 749
Og så er en golden bare den skønneste race!!!
jan 2006
Følger: 34 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 95 Svar: 749
Han ser rigtig sød ud : )
aug 2006
Følger: 20 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 121 Svar: 1.473
aug 2006
Følger: 20 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 121 Svar: 1.473
jan 2006
Følger: 34 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 95 Svar: 749
Vi vil have en tæve.
aug 2006
Følger: 20 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 121 Svar: 1.473
Skal jeres købes ved en kennel??
jan 2006
Følger: 34 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 95 Svar: 749
aug 2006
Følger: 20 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 121 Svar: 1.473
jan 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 7
jeg så hende bare og blev mega forelsket i hende... og tror nok hun oz blev det i mig... det virker sårn...
før jeg fik nelly viste jeg ik engang der var noget der hed golden... men jeg har ik fortrudt et sek. jeg har brugt sammen med hende... hun er bare alt for mig..
jan 2006
Følger: 34 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 95 Svar: 749
aug 2006
Følger: 20 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 121 Svar: 1.473
Vores er 8 mrd, og han går i hele lejligheden når han er selv hjemme... Og det eneste han har ødelagt er en flyttekasse....
Så nej synes ikke man kan sige at goldens har svært ved at være selv hjemme
jan 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 7
det kender jeg godt til
nelly er ik så glad for at være alene hjemme
når jeg er i skole laver hun altid ulykker.. hehe
du skulle prøve at give din hund noget legetøj... så keder den sig ik så meget...
jan 2006
Følger: 34 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 95 Svar: 749
Marilena - Jeg har desværre ingen hund endnu.. vi er på udkig efter hus, så håber virkelig at vi snart finder et så jeg snart kan få en golden : )
Hvorfor blev det en golden??