{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
574 visninger | Oprettet:

Alene Hjemme {{forumTopicSubject}}

Jeg ved jeg har spurgte før, meeen hvordan har jeres hunde det med at være alene hjemme?

Chico havde problemer med at være alenen hjemme da han var lille, men det gik over af sig selv, desværre havde han lige nogle enkelte dage ind imellem hvor han var meget ked af det.
Vores naboer vidste at han nogle gange godt kunne brokke sig lidt, så de havde ikke noget i mod det.

Desværre er vi så næsten lige flyttet ned i en stuelejlighed i en anden blok. (Grunden til vi tog i mod den nye lejlighed var fordi der også er have til- for Chicos skyld)
Men nu er han så begyndt at hyle, når han er alene hjemme,og det skal lige siges, at han ikke var været alene hjemme i lang tid højst en time ad gangen, og vi har allerede fået en mundtlig klage over det :o(

Normalt når vi går lukker vi halvdelen af lejliheden af så han kun er i gangen og stuen. Så får han nogle viskestykker med leverposteg eller andet interessant i. jeg ligger guffere ud på gulvet og i en aktivitetsbold.

Derudover tænder jeg på radioen, så det virker som om ví kommer tilbage om lidt ( jeg ved ikke om han tænker sådan, men ellers er det bare for hyggens skyld :o).
Han kommer selvfølgelig også ud oig gå inden, så han
har lavet alt det han skal!

Jeg ved ikke om der er nogle særlige ting, vi kan gøre, for han føler sig mere hjemme i den nye lejlighed?
Er lidt fortvivlet over det, for så længe han ikke kan være alene hjemme , er tanken om evt. hund nr. 2 meget langt væk!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alene Hjemme
  • #1   12. mar 2007 mille
    forstår dig udemærket godt ..
    har det på samme måde ..
    og det er ikke sjovt at gå hjemmfra..og vide at ens hund står der og hyler ..nu skal vi jo ilejlighed igen ..og selvom der er tilladelse til hund er det jo ikke sagt at man bare skal lade den sidde der og hyle..men lyder som om de godt nok lige kunne være lidt mere tålmodige..de der naboer..


  • #2   16. mar 2007 arh det er bare belastende med naboerne, men selvfølgelig også at han opfører sig om hvalp igen på det område, men så må jeg jo bare igang med HÅRD træning, så han kan komme tilbage til sine gode vaner igen :o)

Kommentér på:
Alene Hjemme

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce