451 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Alene hjemme"
Alene hjemme
Da det er flere år siden, jeg trænede alene hjemme (medregner ikke den håbløse træning i kineserhuset), kan jeg simpelthen ikke huske, hvor hurtigt jeg gik videre, når vi først var nået op på omkring...
Da det er flere år siden, jeg trænede alene hjemme (medregner ikke den håbløse træning i kineserhuset), kan jeg simpelthen ikke huske, hvor hurtigt jeg gik videre, når vi først var nået op på omkring...
Skrevet af: Isabelle - 22. maj
Alene hjemme.
Hej med jer ! Hvordan gør i andre, når i er på arbejde og er ene om hund ? Jeg har altid svoret , at min hund skal være så lidt alene hjemme som muligt ! Og ikke over 8 timer. Men nu ser min situ...
Hej med jer ! Hvordan gør i andre, når i er på arbejde og er ene om hund ? Jeg har altid svoret , at min hund skal være så lidt alene hjemme som muligt ! Og ikke over 8 timer. Men nu ser min situ...
Skrevet af: L.P . - 27. mar
aug 2010
Følger: 8 Følgere: 6 Hunde: 6 Emner: 5 Svar: 81
Vi har det rimelig billige Tapo C et eller andet, som mange bruger. Det giver eksempelvis kun besked ved bevægelse (medmindre man betaler for noget premium, hvor den kan opfange "babygråd")
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 1266 Hunde: 1 Annoncer: 1 Emner: 193 Svar: 13.525
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 1266 Hunde: 1 Annoncer: 1 Emner: 193 Svar: 13.525
https://www.zooplus.dk/shop/kat/kattetransport/kattekamera/975017?origin=hopps&q=kamera&i=2&ro=2
man kan styre sen fra en app når man ikke er hjemme, og man kan tale til dyret igennem appen..
Jeg bruger den til min kat
mar 2009
Følger: 71 Følgere: 122 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 146 Svar: 12.845
Vi opsatte kamera efter et indbrudsforsøg, men de bruges mest for at se hvem der stjal noget fra bordet osv
Alene hjemme