Gode råd søges.. {{forumTopicSubject}}
Hejsa..
Nu har jeg brug for nogen gode råd...
Min veninde har en rottweiler, som vi skal passe i en længere periode, da de ikke må ha to hunde der hvor de bor nu. Så vi skal ha ham til de finder noget andet...
De søger et hus her på Fyn til max 1.300.000 kr, hvis nogen lige kendte til et.
Nå men det er ikke problemet..
ham vi skal passe er en han hund, og ca et år, han kan nemt med Cosmo, når vi er der, men hvad når vi ikke er der?? Det ved jeg ikke lige hvordan jeg skal forholde mig til...
Cosmo er normalt i bur, da han ikke kan li at være alene hjemme (Har prøvet alt, og det er i sammenråd med min træner)
Men skal vi bare lade dem gå sammen i hele huset eller skal vi smide rottweileren i garagen, da vi ikke kan lukket andre døre end den til wcét og soveværelset, og der vil vi ikke ha ham... Vores garage er pænt stor og der er varme på derude, fjerner selvfølgelig alt hvad han ikke må spise, bare for at være på den sikrer side..
Er det den beste idé eller har i en anden????
Og hvad med mad, Cosmo er ikke ret madglad men det er den anden, hvordan skal jeg gi dem mad???
mar 2005
Følger: 43 Følgere: 43 Hunde: 1 Emner: 201 Svar: 992
dec 2005
Følger: 40 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 72 Svar: 413
Cosmo er i sit bur som han plejer, og chas er i garagen, som vi har indrettet så det er en lille hule til ham, og der har ikke været nogen problemer..
Nag fodring, har jeg trænet med Cosmo, men chas spiste i garagen...
Så begge har fået det de skulle...
Tak for de gode råd, skal nok holde jeg underrettet hvis der sker noget..
Gode råd søges..
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside