{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
496 visninger | Oprettet:

Løber væk.. {{forumTopicSubject}}

Hej..
Min schæfer er begyndt at stikke af når hun er ude i haven, selv om vores have er hægnet af.
Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre ved det?

Vi har snakket om at hun måske bliver nød til at stå bundet, men ville jo bare være rigtig synd og hun elsker at løbe rundt der ude.

Nogen der har et forslag til en løsning på vores problem?

Vh.
Regitze Reck

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Løber væk..
  • #1   14. apr 2007 Nu skriver du ikke noget om hvor høj jeres hegn er....Var det muligt at lave det højre, for det kunne løse problemet...en anden mulighed er..I lukker hende ud...holderi konstant øje med hende..klar til at gribe ind, så snart i ser hun er på vej ud, en kraftig nej kommando, og husk så endelig ros. Men det kræver en uges efektiv træning fra jeres side....giv hende kommando bliv når hun skal ud.

• #2   14. apr 2007 Vi har liget lavet det højere (og alligevel er hun kommet ud), og er ikke muligt at lave det endnu højere.
    Vi har også prøvet, som du forslår at holde konstant øje med hende, men det er ikke muligt at se hende hele tiden, og når vi selv er ude i haven prøver hun jo ikke at stikke af.
    Problemet med komandoen bliv er at jeg har lært hende at så skal hun blive præcis hvor hun er smiley

• #3   14. apr 2007 I stedet for "bliv" komandoen, kunne du prøve at lære hende at blive på grunden vha et andet ord, så hun lærer en helt ny komando, der betyder, at "vi altså ikk skal ud og så tur endnu".. Ved ikk om det hjælper..
    Tessie løb også væk hjemmefra, gerne 2 km hvis hun kunne komme til det, og når hun så syntes hun havde set nok, løb hun hjem igen.. Men hun var også understimuleret (det var hun allerede da vi fik hende).. Så for at få nye oplevelser stak hun af..

• #4   15. apr 2007 hvordan kommer hun ud ?? hopper over hegnet eller igemem??

• #5   15. apr 2007 Gitte W
    Tak for forlaget (også til jer andre der er kommet med forslag (: ) vil jeg helt klart prøve, så må vi se om det hjælper (:

elsker diig ozzy<'33 O
    Jeg ved det ikke, hun stikker altid af i de 2 min. man ikke lige holder øje med hende..

• #6   15. apr 2007 hmm lyder underligt?!"

• #7   15. apr 2007 Det er ihvert fald irriterende.. men har aldrig set hvor det er hun slipper ud henne, men hele vores have er hægnet ind så har en mistanke om hun springer over.

• #8   16. apr 2007 Prøv at sætte et camara op smiley

• #9   16. apr 2007 Haha.. ja, det er lige før (:

Kommentér på:
Løber væk..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce